Street Legal echt een bruut spel!

kuruma.jpg


Dit is mijn huidige karretje.
4.0 V6 met 468 pk.

Twin Turbo
NOS kitje erop, high speed transmission.
De breedste banden, de beste remmen, vering en schokdempers die er maar te krijgen waren.

Is hij niet mooi? :~
 
hey dancetrend, ik zag dat je ook actief bent op GOT.
Maar eh wat voor computer hebben jullie? want op mijn Duron 1ghz 256mb drr etc draai hij gewoon bagger :(
 
Originally posted by Martini
ik heb nu BTW zo'n .bin file

en nu?

oja ik heb me pc laatst euh geformateerd
heb eigenlijk nog nix weer geinstalleerd :)

Van die *.BIN file moet je nu weer een cdtje gaan bakken.
Daarvoor kun je een programma als Nero of Fireburner gebruiken.
Suc6 ermee.

Greetz
 
Originally posted by DanceTrend
Heb je geen betere pic? Zo niet echt duidelijk he... :)

BTW: Mijnes gaat van 0-60 in 4.5 sec. ongeveer..

kuruma2.jpg


De achterkant

kuruma3.jpg


De motor

ik neem aan dat je het over 0-60 miles hebt, die haal ik nu binnen de 3,8 seconden met deze banden.
De topsnelheid weet ik niet precies, bij 190 mph ben ik bij die muur op die testbaan :)
 
Originally posted by NeoGeniX
mwah hier verwacht ik niet echt veel van dit is echt zo reteslechte budget titel die ze in een half jaar in elkaar stampen en over een half jaar voor 5 pleuro bij de wibra koopt. Een fast and the furious spel lijkt me echt retestrak...en over gearhead garage..daar was ik echt verslaafd aan :)

GHG, dat waren nog s tijden he ? :P

ff zoeken of ik em nog erges op inet kan vinden ofzo :)
 
heb ik een nos kitje werkt het niet eens, tering spel, ik w8 wel toch er een spel is dat mooier is.

ik kon niet eens op mijn auto kijke. :( recht muis knop en toen kreeg ik vage pijltjes
 
Mja je kunt met een progje dat Deamon Tools heet .cue / .iso files enzo clonen als een extra CDROM, hoef je ze dus niet te branden en is ook veel sneller.

Weet niet waar je kunt downloaden, maar zoek op google naar Deamon Tools...
 
Ik had het spel ook paar dagen geleden gedownload, alleen jammer dat het spel nog niet af is, zo lijkt het dan, maarja controls zijn ook kut, hopen maar dat de patch er volgende week is, dan ga ik wel verder spelen. want voor de rest is het echt een cool spel.
 
ik heb beetje hulp nodig @ mirc, ik heb een bot gevonde die wil me street legal zenden en ik hoor allemaal bliepjes en in de chat zie ik dat ik ik het moet accepteren ofzoiets :S
iets met DCC, ik zie geen schermpie komen om de download te starten :?
 
Originally posted by D10N
ik heb beetje hulp nodig @ mirc, ik heb een bot gevonde die wil me street legal zenden en ik hoor allemaal bliepjes en in de chat zie ik dat ik ik het moet accepteren ofzoiets :S
iets met DCC, ik zie geen schermpie komen om de download te starten :?
Pm mij maar even :)
 
Back
Top