Street Legal echt een bruut spel!

je kijkt wie em heeft en op welke server en welk kanaal hij zit .
bv: Network: ADDICTZ , Channel: #datavault
dan log je hier op in..
dan kijk je wie dat spel heeft
bv: Bot: DV06
dan kijk je em op welk kanaal hij hem aanbied
pack: #5

en dan tik je in het venster in: /msg DV06 xdcc send #5
en als goed is krijg je iets toegestuurd....

ps je moet in je settings van mirc "DCC ignore" disabled hebben

naja suc6 ermee
 
Dit spel is ZOOOOOOO BOUT. Ik dacht ook van vettt. Gedownd, kom ik er achter dat het spel niet eens is afgemaakt. Gewoon afgerafeld. 3D engine zuigt hard nog neit te spreken over de controles. En heb je eenmaal je fantastische auto, moet je ermee op straat gaan rijden. Gaat helemaal nergens over. Huizen die rechtstreeks uit 3dmax komen. En je hebt verder ook geen doel. Beetej lomp rondrijden......

BOUT SPEL GELOOF ME....
 
Ik heb het spel via Edonkey,..
Ga em morgen uitproberen..

Maar het spel schijnt niet super te zijn, idd de framerate zuigt (ook op snelle computers). Het is ook een budget titel trouwens.
 
Originally posted by Alexander
Dit spel is ZOOOOOOO BOUT. Ik dacht ook van vettt. Gedownd, kom ik er achter dat het spel niet eens is afgemaakt. Gewoon afgerafeld. 3D engine zuigt hard nog neit te spreken over de controles. En heb je eenmaal je fantastische auto, moet je ermee op straat gaan rijden. Gaat helemaal nergens over. Huizen die rechtstreeks uit 3dmax komen. En je hebt verder ook geen doel. Beetej lomp rondrijden......

BOUT SPEL GELOOF ME....

Toeter eens naar een voetganger en vraag waar een racer is, zoek de racer op via je kaart, toeter naar hem en daag hem uit. :)
 
mwah hier verwacht ik niet echt veel van dit is echt zo reteslechte budget titel die ze in een half jaar in elkaar stampen en over een half jaar voor 5 pleuro bij de wibra koopt. Een fast and the furious spel lijkt me echt retestrak...en over gearhead garage..daar was ik echt verslaafd aan :)
 
Ja het ziet er crap uit en het draait crap maar er zou een patch moeten komen die VEEL verhelpt.

Btw dit is mijn bakkie:

mijnbak.jpg
 
Back
Top