Straat race

Nrg 84

Well-Known Member
Ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die aan auto straatracen doen of wel eens gaan kijken.
Ik zelf ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen!
Ik ga zelf wel eens in Veghel kijken maar daar is bijna niks te beleven.

Advertisement - register to remove this

illegaal? paar keer geweest naar zo'n autosprintavondjes/nachtjes, vind er echt nix aan...
dingen als SantaPod juist wel

Ik heb een keer een dikke crash gezien bij de Shell @ pernis.

Vond de auto's wel leuk om te zien, het racen geeft wel de nodige adrenaline, maar legaal kom ik toch eerder:)

Ik ga er dan ook niet meer naartoe:)

Ja het is wel gevaarlijk illegaalracen maar het is ook wel spannend.
Maar legaal is natuurlijk wel beter omdat het veilig is en meer volk trekt.

ben altijd aanwezig bij streetrace drachten is legaal :), wel lache om te zien.
vooral al een opel-corsa wint van een getunde corrado :X :+

Marcie said:
Ik heb een keer een dikke crash gezien bij de Shell @ pernis.

Je bedoeld ongeveer 2 jaar geleden zeker???
Wit/ blauwe prelude, dat was ik samen met een vriend...

Hij verloor de macht over t stuur, doordat die moest uitwijken voor iemand, en toen knalde we onder een trailer van een vrachtwagen....
Dit heeft me 2 maanden coma gekost, en sindsdien, sta ik meer aan de kant met de auto/motor dan dat ik rij.....

Ik woon er gelukkig ook niet meer, dus geen last meer van de steeds meer komende criminaliteit en gevaarlijke stunts...

in Groningen stad, voor de Ikea staan ze ook vaak..soms wel een stuk of 90+ auto's.. geen races, meer opschepperij over de geluidssystemen enzo, 1 keer zon knuppel in een verlaagde ford focus.. die ging om op te scheppen driftend door de mac drive....politie stond aan de andere kant om ze rijbewijs in te nemen :P sindsdien doen ze niet meer als nutteloos gas geven op de plek...

dragsterlover said:
ben altijd aanwezig bij streetrace drachten is legaal :), wel lache om te zien.
vooral al een opel-corsa wint van een getunde corrado :X :+
Ja er zitten snelle corsa,s bij 2.0 turbo,s.
Heb zelf een keer mee gereden in een opel corsa A 2.0 16v dat vlamt als een gek!

woutersalad said:
in Groningen stad, voor de Ikea staan ze ook vaak..soms wel een stuk of 90+ auto's.. geen races, meer opschepperij over de geluidssystemen enzo, 1 keer zon knuppel in een verlaagde ford focus.. die ging om op te scheppen driftend door de mac drive....politie stond aan de andere kant om ze rijbewijs in te nemen :P sindsdien doen ze niet meer als nutteloos gas geven op de plek...
Dat is knap met een voorwiel aangedreven auto driften!

psycho said:
Je bedoeld ongeveer 2 jaar geleden zeker???
Wit/ blauwe prelude, dat was ik samen met een vriend...

Hij verloor de macht over t stuur, doordat die moest uitwijken voor iemand, en toen knalde we onder een trailer van een vrachtwagen....
Dit heeft me 2 maanden coma gekost, en sindsdien, sta ik meer aan de kant met de auto/motor dan dat ik rij.....

Ik woon er gelukkig ook niet meer, dus geen last meer van de steeds meer komende criminaliteit en gevaarlijke stunts...

Nope, was een calibra, hij reed als eerst vanaf de kant van de snelweg langs de meetingplaats. Ging echt hard!!

Vervolgens kwam hij terug met dezelfde noodgang.
Iemand in een kleine personenwagen a formaat alto kwam de weg op, en had absoluut NIET in de gaten dat die calibra zo hard reed!!!

Toen volgde een doffe maar zeker harde klap, ze waren dus hard op elkaar geklapt.

Het is het risico van straatracen, maar leuk is het nooit om zoiets mee te maken.
Ook in jouw geval, ellende, in ieder geval fijn dat je er weer bovenop bent:)

Drachten staat wel redelijk bekend om zn straatracers-scene

Zowel legaal, als illegaal.

Paar x gekeken, wel tof opzich.
Elke zondagmiddag @ mac verzamelen ook altijd paar 'snelle' auto's zich.
Staat soms wel eens wat leuks tussen, maar ook veel autostyle-sjonnie-bakken :)

paar x in enschede bij stadion geweest.
maar was ook meer stoerdoenerij dan races.
daarna paar x bij ikea hengelo-borne geweest.
grote meetings, grote bekken, kleine resultaten.
haast geen races.
ik vind de meeste auto´s wel tov om te zien, daarom ging ik er wel eens heen.
nu neem ik er de moeite niet meer voor.

Wel een keer dat ik ff naar de Mac ging. Dat de parkeerplaats dus helemaal vol stond met vette bakken 8). Komt wel vaker voor dat daar eerst wordt gevreten en daarna gaan ze richting Maasvlakte/Brielle/rockanje.

Lijkt me iig wel tof om mee te maken.

Ben 2 jaar geleden naar Kuala Lumpur (Maleisie) geweest op vakantie

Daar hebben ze elke zaterdag avond om 10 uur een straat race midden in de stad. Met die echte straatracers zoals bij die films etc.. nos etc word er gebruikt echt te gruwlijk ook doen ze daar met scootertjes mee das echt grappig :d echt vet om dat mee te maken.

Nrg 84 said:
Dat is knap met een voorwiel aangedreven auto driften!

je snapt toch wel wat ik bedoel?? achterwiele slippend, voorwiele spinnend door de bochten van de mac drive heen.... weet nie hoe ik et anders moet noeme...:?

Back