Marcie said:Ik heb een keer een dikke crash gezien bij de Shell @ pernis.
Lopen daar dan van die gevaarlijke mannnen?ghostrider said:Maasvlakte 0wnt wel..
je moet dr alleen geen ruzie krijgen...
Ja er zitten snelle corsa,s bij 2.0 turbo,s.dragsterlover said:ben altijd aanwezig bij streetrace drachten is legaal , wel lache om te zien.
vooral al een opel-corsa wint van een getunde corrado :X :+
Dat is knap met een voorwiel aangedreven auto driften!woutersalad said:in Groningen stad, voor de Ikea staan ze ook vaak..soms wel een stuk of 90+ auto's.. geen races, meer opschepperij over de geluidssystemen enzo, 1 keer zon knuppel in een verlaagde ford focus.. die ging om op te scheppen driftend door de mac drive....politie stond aan de andere kant om ze rijbewijs in te nemen sindsdien doen ze niet meer als nutteloos gas geven op de plek...
psycho said:Je bedoeld ongeveer 2 jaar geleden zeker???
Wit/ blauwe prelude, dat was ik samen met een vriend...
Hij verloor de macht over t stuur, doordat die moest uitwijken voor iemand, en toen knalde we onder een trailer van een vrachtwagen....
Dit heeft me 2 maanden coma gekost, en sindsdien, sta ik meer aan de kant met de auto/motor dan dat ik rij.....
Ik woon er gelukkig ook niet meer, dus geen last meer van de steeds meer komende criminaliteit en gevaarlijke stunts...
Nrg 84 said:Dat is knap met een voorwiel aangedreven auto driften!