This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[STR][2F4R#Zip][7t#Aerox]

superbabytjee

2F4R Zip sbo #44
Hee ik ben Nick 18 jaar al 1,5/2 jaar bezig met me Aerox die nu redelijk aan het afronden is, waardoor we beetje uitgesleuteld waren dus besloten ook een Zip erbij te bouwen om bezig te blijven.. Het is de bedoeling dat we met zowel Aerox als Zip sbo 2008 gaan rijden..

Dacht ik doe ze allebei maar in een topic..

Eerst een stukje history
Ik kreeg een Yamaha Aerox van me ouders toen ik 15 was hier paar kleine dingetjes aan gedaan (optisch) toen beetje zitten rijden door het dorp hier toch dood wat betreft wouten en wou eigelijk toch wel sneller wat doe je dan met je onervaren kop je koopt paar rollen begint te sleutelen en sloopt je krukas :em0:
Ik op school vragen wie er voor me een blokje kan reviseren dus iemand zei oh doe ik wel voor je, ik meekijke daardoor beetje geleerd hoe en wat.. Ook nog een vivacity, citta en beta gehad

Genoeg daarover..

Motorisch Aerox :

- MHR Speed 7t
- Malossi RHQ p12
- Yasuni c21 black
- Malossi Eprom
- VL14
- 22-28 pia , RsB wig
- 28 Keihin de echte
- prim 13/44 sec std
- Top nardo deksel
- Overangeset 2005
- Deltaclutch

Dit allemaal getuned etc bij RsB

Motorisch Zip :

- 2Fast4Race 80cc
- 2Fast4Race krukas 85mm 44 slag
- Opmaat pijp
- 28 Keihin PWK/28 Koso icm 70 mm Kelk
- Malossi prim&sec
- Overangeset
- Deltaclutch
- VL13
- 22-28 pia recht / am6 28-46
- PVL Digitaal / Eprom

Door wie dit allemaal gedaan gaat worden is nog niet zeker

Optisch Aerox :

Verlengd frame
Verlaagde voorpoten 4 cm
Kiesler velg
Gepolijste voorvelg
Verchroomde voorpoten
Remdelen gecoat
M-stuur
Koso digitaal temp+toeren
Koso analoog temp+toeren
Homemade achterkap
Homemade voorkap
s6 280mm monsterdisc
Wave achterschijf
s6 rempotdeksels
s6 remhevels
Homemade beenschild
TP deksel
Dit allemaal word binnenkort gespoten kleur blijft nog ff geheim..

Optisch Zip :

Verlengd subframe
Voorpoten max verlaagd
RS24 voor en achter
Malossi schijfje voor
EPC/M-stuur
AIM teller
Carters gestraald
Carterkap polijsten
Velgen frame remdelen coaten
Custom zadelhoesje
L&M voorkap , spatbord , achterkappen

Ook hierbij verklap ik de kleur nog niet

Zal eerst maar is hoop foto's plaatsen

Hier toen ik hem kocht , paar kleine dingetjes verandert racestuur etc

Je besteld paar dingen @ euroscooters.nl

Leuk beunhokje dacht ik zo

Dan breng je je blokje naar RsB voor een kotter en afwerk beurtje

Frame netjes gespoten en killswitch geplaatst

Subframe omgelast dus blokje kon eronder

Voorpootjes ff gepimpt :lol: dus kon op ze pootjes

Dan koop je een hoop optisch s6 speelgoed

Dit is beetje het eind resultaat

Die dag erna gebankt bij Sander kwam met een DPR c30 brakke inlaat hpi , 28 do vlak score van 20,4 sae uitgerolt was hier zeker wel tevrede over kon nog genoeg punten verbeteren
Dag erna super meeting gehad @ gelredome geloof drukste ooit daar 400 man zon beetje te druk eigelijk

Hier nog foto van de Aerox samen met de hyundai van dennis (borovan)

Dus toen na de meeting was het weer tijd om te verbeteren dus wij blok uit elkaar getrokken was de bedoeling dat dit naar Sander ging om max te laten tunen dit is ook gebeurd hier fotos van strax , ook leek het ons wel leuk idee om aandacht te gaan trekken met de rox dus wouden hem flink gaan uitbouwen zo gezegd zo gedaan wij weekje zitte brainstorme hoe en wat..

Dus je stript je scooter, pakt de slijptol en daar gaat t kontje

Ideetje. we gaan m verlengen hier op blokke hout

Meningen verschillen hier over ma goed tis mijn scooter

Pootjes afgedraait

Hebben behoorlijk overdreven verstevigd magoed was eerste keer en vind aardig gelukt , hier met electrode vast gebakke simpel weg alleen uitgelijnt en word bij bedrijf afgelast met co2

Hier uitgelijnt en vast gelast, met nieuw velgje

Dus toen kon het co2 afgelast worden bedankt hier nog voor papa martin (K)

Dus frame ma weer spuiten.. Kijk en lach

Kapjes moesten er ook aan geloven

Achterkappen ook , in me underseat een zenith voorkapje vond t wel origineel en vet word binnenkort doorgetrokken

Toen nog wat nieuwe speeltjes gekocht

- Keihin
- Wig
- Spruitstuk
- e13

Close-up echt super vet imo

Tunewerk..

Analoog tellertje verwerkt in beenschild en ff creatief bezig geweest met decopeerzaag :em0:

Aantal dingetjes nieuw gekocht

Nieuwe remleidingen laten maken ivm verlengd frame en staat netter om ook gelijk voor te doen éh

Toen tijdje wezen schuren aan de kapjes en toen pa maar is gespoten :lol: das nog is spuiten enne hand spuitbus andere hand bier (H)

Opbouwen dan maar!

Toen naar custom show olde beth spektakel geweest met de Revolution scooter groep heb me wel vermaakt daar mooi weer etc..

Foto met t zooitje ongeregeld en ook de nrg van arno links

Met de vriendjes :em0:

Nog 2 mooie foto's imo

Toen mooie nieuwe pijp aangeschaft

En aankomende sprinter , poept alles eruit met dr 32 kg :lol:

Hier nog aantal filmpjes van de rox

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=OJaHWouW7RI"]YouTube - Superbaby rox 7t[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=XbPYVo-hm7U&mode=related&search="]YouTube - Superbaby rox 7t[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ukpAx4uSuYY&mode=related&search="]YouTube - Superbaby burn skatebaan[/ame]

Binnenkort banken zodra me c21 binnen is dan gaat ie uit elkaar word alles prof gespoten en dan kan die sbo klaar gemaakt worden

Tot zo ver de Aerox

Dan.. de Zip hierbij zijn we nog niet al te ver ik doe deze samen met Hummel aka nick het idee van de Zip is simpel, strak en snel..

Ook deze moet klaar zijn voor 2008 genoeg te doen dus !

Wij paar weken terug een Zip sp 98 opgehaald bij bekende van ons , geschouwd en al

Dat is 'm

Gelijk maar aan het strippen gegaan en een paddock aangeschaft toch fijn sleutelen als ding altijd kan blijven staan

Toen naar Massink geweest daar wat spul mee genomen namelijk

- 2x 10" slicks
- VL13
- Balhoofdlagersetje
- M-Stuur
- Malossi Eprom

Aantal foto's

Voor de rest weinig aan gedaan ohja heb kunnen regelen een voorvork mono-arm met 2 nieuwe velgjes erbij dus zal daar binnenkort ook een update van plaatsen

Weekje later..

Massink geweest alweer

- Overange poulies
- Metrakit koppelingshuis
- Deltaclutch

Dus toen , de 2Fast.. wij bestellen, mailtje terug sorry niet te verkrijgen ik nog meer zaken rond gebelt overal noppes dus wij zitten overwegen om TCR te gaan rijden uiteindelijk nog keertje voor de 2fast geprobeert en toen hadden we beet :lol: cilinder is aanbetaald krukas is binnen gekomen ben er wel heel blij mee want iedereen weet dat ze nie makkelijk te krijgen zijn

Ook kwam rick aanzetten met verlengd subframe dus die ff eronder gehangen snel

Vind m totaal niet verlengd lijken zal wel komen omdat ik de Aerox gewent ben toch is die wel degelijk rond de 15 cm verlengd

Dat was hem weer voor de Zip snel meer foto's , aankomende update zal de 2Fast zijn,Bank uitdraai Aerox en gespoten kappen aerox

Mvg nick

thnx allemaal , verdere plannen zijn voorlopig kappen velgen spuiten me remgedeelte netjes coaten , aangezien we de zip ook af willen hebben gaat verchromen er voorlopig nog ff nie in zitten maar dat is wel wat ik uiteindelijk wil

hoi!!
Zeker goed bezig jij:W
nice rox had echt gedacht toen ik aan het leze was wat wor dat voor kleuren combo:X maar pakt zeker goed uit!!
veel suc6 met de zip!

2fast zips schieten als paddestoelen uit de grond!.

Ik hoop dat je voor de zip een betere kleur combo neemt
Suc6

haha zowel de zip als de aerox worden overgespoten john Ze trekken idd als gekken maar ik mijn geval tog minder , 2 meter groot en breed ook wel zelfde probleem als jij lijkt me leuk keer tegen je lig frame te sprinten aankomend jaar

Je Aerox ziet er met die verhoging alsnog goed vet uit., vooral die roze accenten vind ik er wel goed bij passen. Hopelijk word je Zip ook vet, maar heb daar wel vertrouwen in :W.

Succes ermee.

De aerox ziet er leuk uit :W Alleen is die niet een beetje te zwaar door al dat verleng ?

Zip zal zeker gaan knallen

is die ook hoop met deze uiteindelijk beetje op te vallen en aangezien ik ook nie de lichtste ben zal ik geen mooie tijden gaan rijden , als ding ma flink opvalt , leuke tijden gaan we proberen met de zip is het zelfs hier mee niet te doen zal er in tusse tijd keer lig frame gelast worden

nick dat subframe vn de rox is wel beun zeg
wel leuk een 2fast zipje bij sbo maares langs mn 87speed zetten

Komt helemaal goed , @kees zal je nog wel keer tegen komen dan

@luke ja is beun binnenkort uit elkaar slijpen opnieuw netjes doen spuiten en verkopen t zooitje wss

@boro i <3 u :d