Naam:Benjamin Verschaeve
Leeftijd:17
e-mail:benji.v@pandora.be
MSN:benjaminverschaeve@hotmail.com
Waar staat je nickname voor:Mensen noemen me zo
Opleiding/Werk:Studeer Industriële Wetenschappen, toekomst: ind. ing. elec. + cursus pedagogie --> leerkracht
Hobby's:wereldverbeteraar uithangen, internet, auto/motor/brommer enz.
Scooter/brommer:Benelli K2 Namur, Solex S3800, nog een paar gare brommertjes en scootertjes
Setup:Solex: andere bougie, uitgebrande uitlaat, Benelli: Tecnigass Next uitlaat zonder toeter, bijhorende rolletjes, drukveer +30%, bredere varioring (klote wouten...)
Optisch:Stikkers verwijderd, chroom/blauw horizontaal gestreepte handvaten met chrome platte uiteinden, Alles wat wit is wit gelaten, alles wat rood was blauw gespoten, rode beenschild vervangen door zwart (om met blauw wat te breken), batterijdeksel, kadernummerdekseltje, en kapje links boven in het beenschild waarvan ik het nut niet begrijp carbon-look bestickerd, carbon-look nummer "1" om de voorkap en op achtervleugel, zwarte kapje die op de stuurkap is bevestigd verwijderd, bovenste achterspatbord verwijderd, voetsteunen blauw, licht-grijze onderkuip, zijpikkel van een booster gelast aan het kader, achterste lichtkapjes verduisterd. Achterste licht-unit carbon-look gegeven, bandenletters gewit, self-made blauwe booskijkers, sterkere voorlamp enz.
Vermogen (pk): ik zou het niet weten
Toekomstplannen:sterkere trekveertjes, self-made alu voetplaten, middeltunnel en het kapje waar het dashboard in zit proberen zwart te krijgen, self made alu plaat boven het achterwiel, onderste achterspatbord mooier maken, alles wat nu wit is in een ander kleur (waarschijnlijk lichtgroen metallic), bcd voorkapje proberen er op te krijgen, BCD universele achterspoiler (carbon look of zwart), ver vooruit geplaatste voetsteuntjes bij zetten (high way-steps) pinkers doen branden, en bij het uitsteken van een richtingsaanwijzer zorgend dat die kant flikkert en de andere kant gewoon brandt, witte licht-kapjes (als ik ze vind, anders achteraan beter verduisteren), chromen spotjes vooraan links en rechts onder. Originele achter-richtingsaanwijzers uitschakelen en kleine druppelvormige richtingsaanwijzers achteraan. Roosters in de voorkap (LC-indruk geven)... Dit alles wanneer in het vind, de tijd heb om het te monteren, en kan betalen.
Scooterbase:heb ik nie
Kom je wel eens op meetings:Nog niet
Laatst bezochte meeting:-
Hoe ben je hier terecht gekomen:Via een link op een of andere site die ik op zijn beurt gevonden heb op een site van een vriend
Wat vind je van dit forum:Handig, snel en chill
Heb je nog tips:Doorgaan zoals het nu is, misschien rubrieken maken voor beginners, gevorderden en pro's in het optisch tunen en onderhuids tunen apart.
Hier kun je een pic plaatsen
(aub max. 1 voor een beeld van je scooter, de rest kun je op scooterbase plaatsen)
ziet er nu nog gaar uit, heb wat schade aan 1 kant, en de met motip-verf gespoten kappen zijn niet goed gelukt (motip lak komt niet goed overeen met de verf die er het beste zou moeten onder passen, motip dus 8P ), zal foto's maken als hij helemaal af is, kan nog een tijdje duren, kan/wil op dit ogenblik enkel tijd vrij maken om de motor te onderhouden, heb geen tijd/wl geen tijd vrijmaken op dit moment om optische aanpassingen te doen.