Stage6 racepakken

Status
Not open for further replies.
geld het ook voor mensen die nu inschrijven? dat die dus ook een gratis pak krijgen?

en nu kan ik dus de komende 6 wedstrijden gewoon rijden?
 
Dus als ik het goed begrijp krijgt een ieder die zich heeft ingeschreven zo'n pak?

Of alleen als je hem hebt besteld?
 
dat is op zijn zachtst gezegd een mooi gebaar van s6 +ralf+

ik kan niet wachten tot donderdag :p
 
geld het ook voor mensen die nu inschrijven? dat die dus ook een gratis pak krijgen?

en nu kan ik dus de komende 6 wedstrijden gewoon rijden?

niet als je weer met zon godvergeten barrel aan komt zetten ... dit keer wel iets wat er netjes maar vooral veilig uit ziet
 
niet als je weer met zon godvergeten barrel aan komt zetten ... dit keer wel iets wat er netjes maar vooral veilig uit ziet

he herman,

voor jou maat hebben ze geen pak, ik denk dat jij beter naar de lokale sm shop kan gaan om een leren pak aan te laten meten. inne zal vast nog wel een paar stage 6 stikkers hebben om erop te maken!
 
niet als je weer met zon godvergeten barrel aan komt zetten ... dit keer wel iets wat er netjes maar vooral veilig uit ziet

gelukkig 5keer verteld dat ik alles gesloopt had na een dagje amsterdam :p

maar goed ik heb em nu netjes gemaakt dus(met alle kappen en spatbord enz enz erop :))
 
hi luitjes,

Van uit Stage6 hebben we er alles aan gedaan on de pakken op tijd binnen te krijgen. ( de rijders van het stage6 team rijden al 2 races in hun onderbroek )
Maar het is gewoon niet sneller gegaan dan dat het nu gaat.
De pakken worden gesponsord door Stage6, wat op zich een groot gebaar is natuurlijk. Als tegen prestatie verwacht Stage6 dat de rijders der rest van het seizoen met het pak rijden, wat maar mijn gevoel ook geen probleem moet zijn. Ik heb het pak aardig mogen uitproberen en ik geloof dat het pak het beter overleeft dan de test dummy ( ik in persoon :-( )
Veel plezier met de nieuwe pakken en laat merken dat het gebaar gewardeerd word.
 
echt een net gebaar van de stage 6,en ik denk dat de rijders van de stage 6 cup dit ook zeer zullen waarderen,
ik in iedergeval wel,want zo promoten ze de sport en laten ze zien dat ze niet alleen hun zakken willen vullen,
en dat het iets langer heeft geduurd als gepland maakt dit ook helemaal goed;)
 
maar hoe staat het nu met die pakken dan? Ik had gevraagt of ik hem voor spa dan op zou kunnen komen halen maar tot nu toe nog steeds niet over gehoort het word toch wel heel krap wil ik dat pak nog voor morgen hier hebben
 
Raar maar waar....ze zijn er WEER niet kreeg ik net te horen. Weer in een te klein pak rijden :(
 
Voordat iedereen gaat vragen, roepen etc etc...:

Inne zal het hier zo persoonlijk wel posten... Niet zeuren....Iedereen heeft tijdens de 1e & 2e wedstrijd een pak kunnen regelen, dus dan moet het voor de derde wedstrijd ook vast geen probleem zijn.

Het is nu even niet anders, dus:...... "nog effe roeien met de riemen die je hebt"
 
Gvd
gelieve dit soort berichtjes niet meer te posten tot je ze in huis hebt |(
JAHHAAAA !!!!!!!!

Eindelijk een échte en definitieve bevestiging !!! Ze zijn er !!! Ik ga dus asap een ritje Duitsland maken, sowieso vóór 17 mei nog !!!!
 
Sjah... dat was inderdaad niet echt handig, zoiets posten voordat je ze daadwerkelijk in handen hebt...

echter:
- Iedereen maakt wel eens een fout in z'n leven
- SBO is nu ook eenmaal mensenwerk.
- Soms heb je te maken met dingen die nu eenmaal niet in je macht liggen.

Al met al...:
"nog effe roeien met de riemen die je hebt"
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top