Stage6 racepakken

Status
Not open for further replies.
een jongen die ik ken wil sbo pitbiken maar zoekt nog een degelijk pak en dit ziet er zeer gelikt uit, maar is er op dit moment helemaal niet meer aan te komen dan?
 
een jongen die ik ken wil sbo pitbiken maar zoekt nog een degelijk pak en dit ziet er zeer gelikt uit, maar is er op dit moment helemaal niet meer aan te komen dan?

het is niet dat er niet aan te komen is de pakken zijn er alleen nog niet je krijgt het pak gesponserd als je je inschrijft voor de stage 6 cup

anders is die geloof ik gewoon 250€

iemand correct me if i'm wrong
 
maar waar hangt dit pak dan? zijn dat fotos die gekregen zijn of thuis @sbo of ergens in oost duitsland ?
 
als ik het goed zie is het een knox pak.
als ik nu ergens in een shop een knox pak ga passen is die maat dan de juiste? en waar kan ik het ergens bestellen? ik zit niet in de s6 cup.

(geen haast)
 
Best euh....oranje :p
Nee ziet er vet uit, ben erg benieuwd hoe ze zitten! Nu is het alleen geen porem meer met die blauwe helm van me :X
 
Ik ga een oranje helm kopen :p

Helemaal prima.. houd ik mn andere pak voor het motorrijden, en deze om te sjeezen...

Mn huidige motorpak is iets te groot, (54), dus ik denk dat ik voor een maatje 52 ga :).
 
Ik maak ff een nieuw topic aan, aangezien we al 12 pagina's verder zijn met een hoop 'oude reacties en nieuws'.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top