Stage6 racepakken

Status
Not open for further replies.
Man, stress niet gelijk zo! Je krijgt al een gratis pak en nog zo ondankbaar! Alsof t de schuld van inne is?? Je denkt toch niet dat die er blij mee zijn?
 
Psies...

Typisch nederlanders... Iets gratis belooft krijgen, en gelijk 'zeiken' als het niet op de afgesproken datum geleverd is...8P

Iedereen vind het vervelend... van leverancier, tussenpersoon, sponsor tot gebruiker... dus: Join the club...

Je kan kiezen: Huilen dat je geen blits pak hebt... of gewoon morgen vlammen met je oude pak...

de wet van Johan Cruijff: Ieder nadeel heb ze voordeel (en visa-versa)

Nadeel: Geen gratis en gesponsoord brommer-sjees-pak
Voordeel: Je pak kan morgen ook niet beschadigen :)


En ja....: ik heb makkelijk praten, omdat ik geen stage6-Cup rijd..... Echter zal ik nu de endurance gewoon moeten vlammen met mijn best dure & onbeschadigde motorpak waarmee ik altijd op de GSX-R rijd... Helaas... het is niet anders :)
 
Psies...

Typisch nederlanders... Iets gratis belooft krijgen, en gelijk 'zeiken' als het niet op de afgesproken datum geleverd is...8P

Je kan kiezen: Huilen dat je geen blits pak hebt... of gewoon morgen vlammen met je oude pak...
Zeiken om iets wat gratis is gaat hier niet op natuurlijk, ook toen er nog betaalt moest worden had ik het pak al bestelt en betaalt

en ik heb geen oud pak om mee te vlammen ik heb ook geen nieuw pak ik heb helemaal geen pak. ik heb de vorige keer een pak geleent van kenny of alex maar dat is niet mijn pak dus iedere keer als ik daar mee val denk ik alleen maar oh shit als dat pak maar heel blijft. ik wil in mijn eigen pak op m'n bek gaan dan hoef ik me ook niet te veronschuldigen tegen de eigenaar
 
als je je daar zorgen om maakt... dat is iig niet erg :)

een pak dient als bescherming om te vallen, dus hoef je echt niet 'voorzichtiger' door te rijden ofzo.
 
maar het is niet mijn pak het is iemand anders z'n pak. bv op venray zat dat pak verkeerd omdat er wat schuim rubber aan de binnenkant eigenlijk te groot is voor de vakjes waar het in zit. Als het mijn pak was had ik er even een stukje afgeknipt, nu heb ik lopen hannesen om dat schuimrubber een beetje normaal er in te krijgen. En nog zat het niet lekker, en dan glijd die scooter steeds onder je reed vandaan.
 
maar het is niet mijn pak het is iemand anders z'n pak. bv op venray zat dat pak verkeerd omdat er wat schuim rubber aan de binnenkant eigenlijk te groot is voor de vakjes waar het in zit. Als het mijn pak was had ik er even een stukje afgeknipt, nu heb ik lopen hannesen om dat schuimrubber een beetje normaal er in te krijgen. En nog zat het niet lekker, en dan glijd die scooter steeds onder je reed vandaan.
je gaat je gang maar met mijn pak:*
hij ligt weer in de bus iig.
 
de pakken zijn aangekomen in saarbrucken.
volgende week ga ik ze ophalen.
verdere info en uitleg zal snel volgen.
 
fjoeee (hart gelucht, wou me thuisrace niet in dat achterlijke pak rijden met 500 vrouwelijke toeschouwers) hahahha bij me benen is dat pak te krap en bij mn bovenlichaam te groot :p
 
stage6_pak1.jpg


stage6_pak2.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top