Stage6 racepakken (deel 2)

ik kan alleen de maat die je besteld vasthouden. ik heb hier geen 20 pakken van elke maat liggen.

als je een maat pak besteld hebt of gaat doen, kan ik hem ook meenemen naar emmen op zaterdag. ik ben er alleen wel pas rond 12:00, dus hou daar rekening mee.
 
Zou je die van mij ook mee willen nemen naar emmen?
Dag maakt niet zoveel uit heb namelijk ook nog zelf een pak, ik had een maat 50. Alvast bedankt !
 
Last edited:
zou je mijn pak maat 52 ook kunnen meenemen naar emmen zaterdag dan betaal ik hem terplaatse. Mocht ie niet passen kan ik hem dan ruilen voor een maat 54?
 
ik neem alle pakken mee naar emmen. je krijgt de maat die je besteld hebt. klopt die niet dan zul je moeten wachten of er van de andere maat pakken over zijn.
 
race pak

kan ik ook een pak bij je komen ophalen en cash betalen.

het gaat om het kleinste pak wat je hebt voor mijn zoontje.
hij gaat pocketbike racen.

wat is het adres?
evt tel nr?

gr peter
 
Ik zit te zoeken naar een tabel met maten erin van deze pakken. Iemand die weet waar zoiets te vinden is? Dus zeg maar lengte, borst omtrek etc etc en dan kijken welk pak daarbij past.
 
Ik ben zelf ongeveer 1.84 met normaal postuur, ik verwacht dat ik rond de 52 nodig zal hebben, alleen leek mij zon tabel wel handig om alles even na te meten. Hoor van verschillende kanten dat de stage 6 pakken afwijken qua maat tegenover andere merken.
 
Back
Top