Stage6 racepakken

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
Voor komend jaar zijn er Stage6 pakken verkrijgbaar voor de Stage6 Cup rijders. De prijs is 250 euro worden, het is ééndelig pak en goede kwaliteit.

Wie met zo'n pak rijdt hoeft dus geen hesje meer te dragen. Ik heb ze gisteren in handen gehad bij de Intermot en ziet er gewoon prima uit.

(ze zijn leverbaar vóór de start van het 2007 seizoen en worden geleverd +/- 24 maart)

[ir]http://www.scootertuning.net/allerlei/sbo/stage6pak_front.jpg[/ir]

[ir]http://www.scootertuning.net/allerlei/sbo/stage6pak_side.jpg[/ir]


Een excell bestandje met hulp voor de juiste maat :
http://www.scootertuning.net/allerlei/sbo/maten_stage6pakken.xls
verkrijgbare maten: 48 tot 60 (europese maten)

Praktisch :
Het geld moet voor 15 maart op de rekening van de stichting ontvangen zijn zodat we alles netjes op tijd kunnen regelen. Tijdens het weekend van 24 maart worden ze opgehaald in Duitsland. Daarna kunnen ze opgehaald worden.

ABN Amro 40 02 19 069 op naam van Stichting SBO
(kerkdriel)

Bestellingen :

X Patrick Groen (guzzip) - maat: 56
X Johan van Ballegooy - maat: 52
X Robert Pronk - maat: 54
x Richard van de Velde - maat: 54
X Paul de B. - maat: 56
X Cuno de Bruin - maat: 52
X Beau Rouwenhorst - 2x maat: 52
X Raalf - maat: 52
X Ron Zalm - maat: 50
X Jorick Verschure - maat: 54
X Martijn Berrevoets - maat: 52
X Niels Leite - maat: 50
X Mickael Megchelenbrink - maat: 50
X Jimmy Megchelenbrink - maat: 52
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik eventueel wel.
Hangt wel van de uiteindelijke prijs af en hoe goed ze zijn/van welk merk.
Eendelig pak van goede kwaliteit heb je namelijk nieuw ook al voor rond de 225 in ons buurland.
 
vind het erg goedkoop :) , en dan iedereen maar zeuren over Duitsers :p

Stage6 is goed bezig imo met zoiets , ik neem aan dat de aanbieding geld voor mensen die bij de stage6 cup rijden?
 
daarom , ik vraag maar even omdat ik graag 100% zeker van dingen ben , beter teveel vragen dan te weinig ;)

maar iig mooi voor de stage6 rijders :) ben benieuwd hoe ze er uit zien..
 
ik heb er zeker interresse in aangezien ik nog een pak zoek.
wil alleen weten hoe ze eruit zien met zo'n rugprotector geval achterop, kniepads enzovoorts.

ik ben ook nog niet zeker van de maat ik kan hem wel vergelijken met andere pakken maar sommige pakken vallen gewoon kleiner dus dan is hij wel te ruil neem ik aan?

en maximaal 300 is zeker niet duur voor een pak!!

edit: mischien een link naar foto's?
 
Last edited:
er staat : foto's volgen. Van zodra ik ze ontvangen heb post ik ze uiteraard.

uiteraard is het een volwaardig racepak met elastische delen, kneepads, protectors en ook zo'n bult op de rug.
 
Ik eventueel wel.
Hangt wel van de uiteindelijke prijs af en hoe goed ze zijn/van welk merk.
Eendelig pak van goede kwaliteit heb je namelijk nieuw ook al voor rond de 225 in ons buurland.

ik heb een eendelig racepak en heb er toch echt 600 euro voor betaald. het spijt me maar je kan mij niet wijs maken dat je voor 225 euro een zelfde pak kan maken van goeie kwaliteit waar de maker dan nog wat op verdient ook.
 
Ik wacht ook op foto's...maar zonder de foto's te zien verwacht ik al 95% interesse te hebben. Maar ik neem aan dat ik dan seizoen 2008 met dat pak ook deel mag nemen in de open70? of moet ik dan ff de reclame eraf laten sticken?

btw...bedenk me nu wel dat het onderscheid voor het publiek tussen de rijders nu NOG kleiner wordt...
 
Maar ik neem aan dat ik dan seizoen 2008 met dat pak ook deel mag nemen in de open70? of moet ik dan ff de reclame eraf laten sticken?
Het lijkt me dat je met elk pak in de Open70 mag deelnemen. Of zeg ik nou iets raars?

Verder zeker vet van Stage6 dat ze dit soort dingen doen. Ben erg benieuwd hoe ze eruit zien, maar dat zal vast wel goedkomen!!
 
btw...bedenk me nu wel dat het onderscheid voor het publiek tussen de rijders nu NOG kleiner wordt...


Daar heb je wel een punt, ik hou ze nu al amper meer uit elkaar.

Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien trouwens, 300 euro is een mooie prijs!
 
ik heb een eendelig racepak en heb er toch echt 600 euro voor betaald. het spijt me maar je kan mij niet wijs maken dat je voor 225 euro een zelfde pak kan maken van goeie kwaliteit waar de maker dan nog wat op verdient ook.

Collectie van vorig jaar en van goede kwaliteit hoor.
Ik heb er iig wel vertrouwen in om er mee op m'n plaat te gaan.
Best wel kans dat de Stage6 pakken uit dezelfde of een soortgelijke fabriek komen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top