Stage6 racepakken

Status
Not open for further replies.
Laten we het afwachten...voordat hier nog 10 reply's terrecht komen met de vraag/hoop of ze er al zijn...
 
Eigenlijk wil ik gewoon pas weer een reactie van jou, als ze er zijn Alex :p Ik zie GVD dat jij als laatste hebt gereageert in dit topic, dus ik kreeg al valse hoop in de zin van 'De pakken zijn er!!!!! :D'. Maarja...valt weer beetje tegen dan :*

Zijn de pakken eventueel op te halen in Venray(mocht het allemaal zo lopen zoals het zou moeten)...of hebben jullie daar geen ruimte voor in de boesj?
 
of hebben jullie daar geen ruimte voor in de boesj?

Als het niet past... Kan ik eventueel wel langscruisen in de 850.. achterbank plat, en dan kunnen er HEEEL wat pakken mee :).. Het zal namelijk niet heel erg uit de richting zijn vanaf Zoetermeer...
 
Anders gaat iedereen ze ophalen...

als ik de mijne kan ophalen
wil ik ze wel meenemen voor mensen rond utrecht/amsterdam en dan even snel langsdroppen heb een 1.7 diesel busje dus de benzine gaat daar niet leger van;)
 
Mannen,

Heb gisteren Inne gesproken en zij gaat vandaag naar Duitsland.
Was planning gisteren maar was te druk.

Als ik haar spreek vanavond posten we het gelijk.

Sorry voor het ongemak.

Gr

@lex

p.s. bedankt voor de transport aanbiedingen maar dat komt goed.
 
het was idd de planning, tot ik bevestigd kreeg dat ik voor nix zou rijden.

In elk geval hebben grootste deel van de betrokken rijders een email. Indien problemen, laat ons asap wat weten !!
 
hoe staan we er voor ?? al weer nieuws stiekem :p ( aangezien ik de laatste mail niet heb ontvangen)
Inne je hebt trouwens al een paar dagen pm van me ;)
 
ik heb een ander pak geregeld even voor zo lang dus het is niet meer zo dringend maar lukt het uberhuapt nog wel.. en heb je/jullie al wat gehoord van de leverancier??
 
Leverancier??

Dat is daar allang weg... Zoals je bovenstaand kan lezen zit het probleem bij de douane in Germany...
 
Goedzo pimp ;) Het is een papieren-probleem, zal wel met invoerrechten etc. hebben te maken. Maar als ik heel eerlijk ben begin ik het nu wel een beetje vervelend te vinden, ik weet dat de SBO er niets aan kan doen, maar als het nog een maandje duurt zou ik liever het geld weer terug hebben zodat ik een ander pak kan kopen, ik rij nu namelijk al 2 races met een te klein pak, en dat is toch erg vervelend. Als ik me knie aan de grond wil leggen dan scheurt me pak heb ik het gevoel :)

Dus, kunnen we misschien iets meer op de hoogte gehouden worden, als het nog 2 maanden gaat duren, zeg het dan gewoon a.u.b. Het is jammer, maar iedereen weet dat er niets gedaan kan worden aan dit soort dingen, ik vind het alleen wel vervelend om op deze manier ' aan het lijntje' gehouden te worden.

En ff voor de duidelijkheid *Not blaming anyone* heb alleen een kuthekel aan onzekerheid.
 
*Momenteel weet ik ook niet meer wat te verwachten en/of wat te geloven ivm afspraken met de producent.
Ik vind het vanuit de stichting absoluut jammer dat (qoute uit email)*

ik bedoelde dus de producent niet leverancier.

en beter dan pronk kon ik het niet verwoorden haha
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top