Stage6 Cup vragen topic...

ABT said:
Bij zo'n R1200 moet je ongeveer denken aan een C16 kwa toeren.

Ik zou het blokje bouwen met in het achterhoofd dat er een hoogtoerigere pijp op komst is, dan moet je alleen de afstelling opnieuw gaan uitzoeken.
Ben heel benieuwd wat het gaat worden.
 
ik denk dat jullie je veelste druk maken om iets wat jullie nog helemaal niet kunnen weten.
ik heb de grafieken gezien van beide uitlaten en biede uitlaten hebben hun eigen specialietijd.
ik denk dat zelfs de 1200 op sommige circuits beter uit gaan pakken dan de 1400.
en de pakketten worden allemaal aangeleverd met een 1200 dus dat is voor iedereen hetzelfde.
 
Candyman said:
we hebben een nieuwe scooter attack medewerker in ons midden -:-


fred heeft mij zelf verteld op street or track.

dat een duitse man zelf de uitlaten maakt.
dat is dus gewoon een mannetje die het thuis in de schuur doet. (als je nooit bij piet ben geweest.)

dat is dus wat ik van fred persoonlijk gehoort heb.
 
Candyman said:
deze week @ sc attack hoorde ik wat anders maargoed maakt het voorderest wat uit waar ze vandaan komen als het maar blaast


In de scooter-attack folder/catalogus staat dat ze door een man uit Italië gemaakt worden..............

Maarja boeiend, als ie maar opschiet :+
 
nou had ik een vraagje ws ga ik het begin van het seizoen niet halen door wat finacieele tegenvallers..:(
maar ik wil dan wel het volgend seizoen meedoen kan ik dan in de loop van 2006 seizoen een kit bestellen..zodat ik toch mijn scoot kan opbouwen en evt trainen


mvg robin vermeulen
 
robin#8 said:
nou had ik een vraagje ws ga ik het begin van het seizoen niet halen door wat finacieele tegenvallers..:(
maar ik wil dan wel het volgend seizoen meedoen kan ik dan in de loop van 2006 seizoen een kit bestellen..zodat ik toch mijn scoot kan opbouwen en evt trainen


mvg robin vermeulen
je kunt het pakket alleen maar bestellen voor die prijs als je volledig ingeschreven bent bij sbo in de stage 6 cup.
dat houd dus in dat je een startbewijs moet hebben
 
dusz ik moet geld betalenb in 2006 om de spullen aan te schaffeb endan uiteraard in 2007.als ik echt mee wil doen .:) als ik het goed begrijp..:)of enkel inschrijven voor 2007
 
robin#8 said:
dusz ik moet geld betalenb in 2006 om de spullen aan te schaffeb endan uiteraard in 2007.als ik echt mee wil doen .:) als ik het goed begrijp..:)of enkel inschrijven voor 2007
als je goed leest begrijp je wat ik bedoel
je moet een startbewijs hebben/betaald hebben om dit pakket te kopen thats all

en dan als je de rest ook goed hebt gelezen staat er ook dat je op voorhand bij dat pakket ook nog 4 races vooruit moet betalen.
 
Candyman said:
als je goed leest begrijp je wat ik bedoel
je moet een startbewijs hebben/betaald hebben om dit pakket te kopen thats all

en dan als je de rest ook goed hebt gelezen staat er ook dat je op voorhand bij dat pakket ook nog 4 races vooruit moet betalen.


jah dat wist ik al van die 4 wedstrijden betalen.....als ik in 2006 een stage 6 cupracer op wil bouwen rond mei moet ik startbewijs en 4 wedstrijden van 2007 betalen...dat doelde ikop..?
 
je doelt dus op het seizoen 2006-2007??? volgens mij word deze kit eenmalig aangeboden ... dus niet volgend seizoen ... weet het echter niet zeker
 
Back
Top