Stage6 Cup vragen topic...

EGT said:
Mja lijkt mij persoonlijk logisch als het een Stage-6 cup is dat er ook met een Stage-6 toerenteller gereden dient worden.

Wil je wat anders ==> open 70...
simpel toch?


ik dacht dat wij al genoeg vans tage6 hadden zelfs de kappen moeten 'stage6' look worden mjah regels zijn regels niks aan te doen
 
misschien een domme vraag,

er staat in de regelementen dat de velgen zwart of grijs moeten zijn! is blackchrome ook toegestaan.. ik weet dat het geen zwart of grijs is maar misschien maar dit wil..?
 
berre said:
misschien een domme vraag,

er staat in de regelementen dat de velgen zwart of grijs moeten zijn! is blackchrome ook toegestaan.. ik weet dat het geen zwart of grijs is maar misschien maar dit wil..?
reglementen zijn er niet voor niets
dat is een van de eisen van de klassesponsor
 
Hoe zit het btw. met losse onderdelen (die in het paket zitten), krijgt men die ook goedkoper of geld dat alleen bij het kopen van de complete kit?
 
$aint said:
Hoe zit het btw. met losse onderdelen (die in het paket zitten), krijgt men die ook goedkoper of geld dat alleen bij het kopen van de complete kit?
En wanneer is die kit leverbaar?
Andere vraag, wie is er allemaal al ingeschreven bij de cup??
 
$aint said:
Hoe zit het btw. met losse onderdelen (die in het paket zitten), krijgt men die ook goedkoper of geld dat alleen bij het kopen van de complete kit?
geld alleen voor de kit
en die is per seizoen één maal te bestellen voor die prijs en daarbij geldt ook dat je 4 wedstrijden vooruit moet betalen.
volgende week kan ik jullie meer zeggen over de exacte prijzen.
 
yo candyman ... je had een inschrijf formulier aan thomas mee gegeven maar ik weet ni waar ik die shit naartoe moet sturen man :p

pm me et adres ff aub
 
basispakket info
http://scootertuning.net/sbo_Stage6_info.php

Alle afspraken met Stage6 zijn rond. Bij de full kit worden nog wat extra dingen opgenomen en veranderd aangezien er nu een aantal dingen ook door Stage6 geproduceerd worden. We kunnen alvast melden dat er zelfs een Malossi binnenrotor en ook een Malossi overrange kit is opgenomen })

Bestelformulier volgt zo snel mogelijk en ook de concrete info over de full kit.

De koppelingen zijn dus in productie en worden december/januari geleverd. Waarschijnlijk wordt er wel setjes voor de Stage6 Cup rijders eerder geleverd per vliegtuig +pippi+

Ook de stickersets zijn klaar en worden meegeleverd bij de kits en/of altijd te verkrijgen @ SBO
 
Last edited:
dus als je stage 6 cup wil rijden met bv een honda sfx heb je dus een probleem :r , hiervoor zijn geen onderdelen (kits) te krijgen zoals ik het zie

niet dat ik het zelf van plan ben hoor, maar was me direct opgevallen 8P
 
voor oa peugeot zijn er dingen in ontwikkeling als uitlaten etc.
Indien een kit kán samengesteld worden zal dit ook gebeuren en komt het bij in de lijst, net als voor bijv. morini.

Maar het is gewoon een feit dat 95% sowieso al met mina of pia gaat rijden...
 
S#54 said:
dus als je stage 6 cup wil rijden met bv een honda sfx heb je dus een probleem :r , hiervoor zijn geen onderdelen (kits) te krijgen zoals ik het zie
Dat betekent niet dat je het niet passend kunt maken :!
 
Er zijn wel een aantal dingen waar je aan moet voldoen hiervoor: enkele verplichte Stage6 onderdelen (zie reglement Stage6 Cup), een zwarte scooter met rode of grijze velgen en een Stage6 Stickerset. In ruil krijg je wel heel aantrekkelijke aanbiedingen om een blok op te bouwen !!!

geen zwart meer ?

edit: in het reglement staat zwart en grijs.
 
Back
Top