Stage6 Cup vragen topic...

racerunner said:
even weer een vraag, ik maak geen gebruik van het sponsor pakket, welke stickers zijn nou verplicht dan??

bij de Stage6 Cup is de zwarte kleur van de kappen en stickerset altijd verplicht..
 
ik vind het wel vet dat de scooters hetzelfde moeten zijn ... nu nog hopen op een groot aantal deelnemers. ... wat denk je stuk of 15 precies de zelfde zippies op de baan ... ong dan :p

lijkt me wel vet om te zien ... net als de metrakit cup
 
ik maak een fotootje van zodra ik weer m'n camera terug heb :)
De stickersets liggen hier al..

Het is iig niet zoveel ofzo hoor, dus iedereen heeft echt nog voldoende mogelijkheden/ruimte voor allemaal eigen sponsors !
 
racerunner said:
Quote:
Originally Posted by haman
hoezo zou je geen gebruik maken van het sponsor pakket ...


sponsor.


Dan kan de sponsor ook nog beter zo'n pakket kopen hoor. Het pakket is tenslotte echt goedkoop.
 
ik heb kenny van de week gesproken en zoals de berichten toen waren zou het paket leverbaar zijn begin januari (correct me if im wrong)
 
Arnoud said:
Dan kan de sponsor ook nog beter zo'n pakket kopen hoor. Het pakket is tenslotte echt goedkoop.
Is misschien wel goedkoper voor hem, maar wil mn blok volgende maand af hebben. En zoveel scheelt het niet, verschil van pakket of inkoop.
 
kan vanaf heden... alleen de koppeling wordt januari uitgeleverd en indien nodig apart ingevlogen :W

Deze week komt nog alle informatie op de website hoe te bestellen :)
 
kijk dat zijn berichten ... ben echt benieuwd hoe die blokkies gaan lopen ... zijn er misschien al resultaten van de mensen van scooter attack of is dat top secret :p
 
wat is het potentieel van het kitje? :)

ik begrijp dat hij nu geleverd wordt met de R1200 uitlaat. Ik had begrepen dat dit niet zo'n geweldig hoogtoerig uitlaatje is. Zou jammer zijn als je nu alles klaar laat maken op een R1200 uitlaat en dat dan na 2 races de R1400 uitkomt.. kan je eigenlijk opnieuw beginnen, of valt dat wel mee?

Iemand die ongeveer weet hoeveel pk er al gehaald is met een S6 racing + R1200 en hoeveel toeren dit gebeuren dan draait?
 
jorick said:
wat is het potentieel van het kitje? :)

ik begrijp dat hij nu geleverd wordt met de R1200 uitlaat. Ik had begrepen dat dit niet zo'n geweldig hoogtoerig uitlaatje is. Zou jammer zijn als je nu alles klaar laat maken op een R1200 uitlaat en dat dan na 2 races de R1400 uitkomt.. kan je eigenlijk opnieuw beginnen, of valt dat wel mee?

Iemand die ongeveer weet hoeveel pk er al gehaald is met een S6 racing + R1200 en hoeveel toeren dit gebeuren dan draait?

Bij zo'n R1200 moet je ongeveer denken aan een C16 kwa toeren.

Ik zou het blokje bouwen met in het achterhoofd dat er een hoogtoerigere pijp op komst is, dan moet je alleen de afstelling opnieuw gaan uitzoeken.
 
Back
Top