Stage6 parts voor de Stage6 Cup

Razma

Well-Known Member
Aangezien een aantal mensen missende onderdelen hebben om de scooters rijdend te maken...

Wie heeft nog welk onderdeel (Stage6) nodig voor de eerste wedstrijd? Meld hier duidelijk even wat exact en voor welk blok + hoeveelheid. Stage6 zal zorgen dat het er zo snel mogelijk is en wellicht wordt alles nog opgezocht dat we het dit weekend kunnen meenemen.

Hoe betaling en afwikkeling is wordt de komende dag(en) bekend.

Let wel, ALLEEN VOOR STAGE6 CUP RIJDERS

Geen geouwehoer hier dus, alleen een lijst met onderdelen en voor wie.
 
Advertisement - register to remove this

Stage 6 r1200 uitlaat voor piaggio zip sp


Ik weet dat er verder geen geouwehoer mag zijn in dit topic, maar ik wil avo tuning even vermelden dat deze niet meer op voorraad zijn bij scooter attack, die zitten er zelf ook al weken/maanden op te wachten.
 
complete pakket, kan die nog besteld worden ofniet? maar deze zou ik dan niet binnen heben voor lely als het nog besteld kan worden denk ik ofneit?
 
schijnbaar niet want er zijn al 2 mensen een uitlaat komen ophalen.
de andere parts waren er nog niet anders hadden we die ook mee genomen.
dat er mensen zijn die perse een r1200 willen is niet ons probleem.
hetzelfde geld voor de 85 mm krukas, want van de 80 mm krukassen zijn er nog voldoende.
 
Er was idd laatst een grote levering naar Nederland gegaan. 25 stuks 85mm assen worden vrijdag geleverd in Duitsland.

Ook 12 Stage6 stickersets op voorraad btw hier.
 
Er was idd laatst een grote levering naar Nederland gegaan. 25 stuks 85mm assen worden vrijdag geleverd in Duitsland.

Ook 12 Stage6 stickersets op voorraad btw hier.

2 setjes voor mij dan, en hoe kom ik hier aan? miss dat ik rij op de promovario miss dat de sbo daar ook is?
 
Back
Top