Stage6 Cup vragen topic...

nee dat ik mijn racer in 2006 op wil bouwenen 2007 meedoen snapje..:)\
moet ik dan starters geld van 2006 en 2007 betalen of alleen van het jaar 2007
 
robin#8 said:
nee dat ik mijn racer in 2006 op wil bouwenen 2007 meedoen snapje..:)\
moet ik dan starters geld van 2006 en 2007 betalen of alleen van het jaar 2007
je kunt pas een startlicentie voor 2007 aanvragen aan het eind van het seizoen van 2006 uiteraard lijkt me logisch.
en als jij dus voor het eind van het seizoen 2006 dit pakket wil kopen zul je moeten inschrijven voor 2006.

en dit pakket kan maar één maal per seizoen worden aangekocht.
 
Candyman said:
je kunt pas een startlicentie voor 2007 aanvragen aan het eind van het seizoen van 2006 uiteraard lijkt me logisch.
en als jij dus voor het eind van het seizoen 2006 dit pakket wil kopen zul je moeten inschrijven voor 2006.

en dit pakket kan maar één maal per seizoen worden aangekocht.


okee vriendelijk bedankt candyman het is duidelijk...:D
 
Candyman said:
je kunt pas een startlicentie voor 2007 aanvragen aan het eind van het seizoen van 2006 uiteraard lijkt me logisch.
en als jij dus voor het eind van het seizoen 2006 dit pakket wil kopen zul je moeten inschrijven voor 2006.

en dit pakket kan maar één maal per seizoen worden aangekocht.

vrij normaal lijkt me toch... 8P
 
Ondertussen kan ik ook meer duidelijkheid geven over de volledige kit (althans, de inhoud... de prijs volgt komende week !)

(Pakket voor Mina AC/LC, Pia AC/LC en Mina Vertikaal)

- Stage6 Cilinderkit Racing
- 4x zuiger voor de racing cilinder
- Stage6 pakkingsets voor cilinderkit
- Stage6 krukas HPC
- Stage6 Lagers en keerringen
- Stage6 R1200 uitlaat (niet voor vertik. uiteraard)
- Dempingswol
- Malossi binnenrotor
- NGK kabel
- 2x NGK Bougie
- Stage6 Membraan (niet voor mina vertik.)
- Stage6 extra membraanplaatjes
- Stage6 spruitstuk (niet voor mina vertik.)
- Benzinefilter + benzineslang
- Dell'Orto PHBG Racing 19mm Black Edition
- Stage6 Dell'Orto 6mm sproeierkit 10 stuks (88-110)
- Stage6 koppeling
- Stage6 koppelingshuis
- Malossi Overrange kit (uiteraard voor de verschillende Pia blokken een aparte kit)
- Stage6 serie van rollen (5x)
- Stage6 gradenplaat
- Stage6 toeren/temp meter
- Vertandingsdeksel (origineel voor Piaggio - TP voor minarelli)
- Stage6 olievuldop
- Stage6 SSP ronde stuurdoppen (volgens reglement)

Zoals een opmerkzame lezer kan vinden zit in dit pakket dus géén luchtfilter in en géén vertanding. Simpelweg omdat het een beetje persoonlijke keuze is...

In totaal zal dit pakket een 1400 euro gaan kosten helemaal compleet ... !
Exacte prijs volgt.....
 
volgens mij bestaat er al een tijdje een piaggio v-force membraam ... of die van stage 6 is weet ik niet :S


t schijnt verder weinig effect op kleine carburateurs te hebben
 
maar dat is toch weer totaal af hankelijk van je blok .... ik zelf ben geen 2takttuningsuperhyperexpert ... ik heb een piaggio blok met een vforce membraam op de bank gezien en hij scoorde er niet hoger op

is echter mogelijk dat het op een of andere manier wel mogelijk is ik beweer niet dat ze slecht zijn ... kheb echter het idee dat het niet veel verschil uit zal maken

correct me if im wrong
 
haman said:
maar dat is toch weer totaal af hankelijk van je blok .... ik zelf ben geen 2takttuningsuperhyperexpert ... ik heb een piaggio blok met een vforce membraam op de bank gezien en hij scoorde er niet hoger op

is echter mogelijk dat het op een of andere manier wel mogelijk is ik beweer niet dat ze slecht zijn ... kheb echter het idee dat het niet veel verschil uit zal maken

correct me if im wrong

Bij ons gaf het ook een halve Pk minder tov een (aangepaste) Vl14, dus het is gewoon een kwestie van proberen, membramen blijven onvoorspelbaar :)
 
wil je dat ik er eentje opzend.. no problemo hoor !
maar we hadden een stapel gedropt bij Fred Motoren, dus ik dacht dat je daar wel eentje van gehad had...

maar ik doe wel even eentje voor je op de post vandaag :*
 
Razma said:
wil je dat ik er eentje opzend.. no problemo hoor !
maar we hadden een stapel gedropt bij Fred Motoren, dus ik dacht dat je daar wel eentje van gehad had...

maar ik doe wel even eentje voor je op de post vandaag :*


8P ...mja stuur maar op inc verklaringsformulier :*

alvast bedankt :)
 
Back
Top