Stage6 Cup vragen topic...

de koppeling die nu in productie is...

stage6-clutch1.jpg


stage6-clutch2.jpg


stage6-clutch3.jpg
 
Vandaag eerste Stage6 paketten en opgehaald en meteen ff geregeld met de desbetreffende rijders voor bezorging :)

Wie nog snel een pakket wil kan vóór komende donderdag geld overmaken.
(dan wordt namelijk de tweede bestelling gepakt)
 
Last edited:
Ik had ook een vraagje ik had geld overgemaakt op 20 december en de inschrijving op de site in gevuld, maar heb nog geen map ontvangen.
Dus hoe lang duurt dat ongeveer?
 
F.M.Racing said:
Ik had ook een vraagje ik had geld overgemaakt op 20 december en de inschrijving op de site in gevuld, maar heb nog geen map ontvangen.
Dus hoe lang duurt dat ongeveer?

Ik zal er wel eentje opzenden vandaag !
Betaling is goed ontvangen en ik had al een paar mapjes bij Fred Motoren afgedropt (net als voor Raym0nd toen :p). Thomas zal het wel vergeten zijn ff door te geven dan :henko:

maar zoals gezegd, er gaat er vandaag eentje onderweg :W
 
Ja denk het ook maar in ieder geval alvast bedankt!
Zal me gelijk ff voorstellen ik ben jack stolk rij al wat jaartjes standaart en ga nu komend jaar ook stage 6 rijden.
 
F.M.Racing said:
Ja denk het ook maar in ieder geval alvast bedankt!
Zal me gelijk ff voorstellen ik ben jack stolk rij al wat jaartjes standaart en ga nu komend jaar ook stage 6 rijden.
welkom jack:W
 
net ook geld gestort voor de inschrijving!

zal me ook maar ff voorstellen.

Ben martijn Berrevoets
20 jaar oud woon in De Hoef
heb nooit eerder geraced, dus moet nog wel wat training volgen :p
ga komend jaar Stage 6 cup rijden
 
toppie!, is t trouwens nu al mogelijk om de basiskit te bestellen?? of moet ik dan wachten totdat t mappie teruggestuurd is?>
 
ik las volgens mij dat vrijdag de kits eruit gaan?? neem aan dat je t geld voor vrijdag moet overmaken wil je die bestelling van volgende week krijgen?
of moet t geld eerder worden overgemaakt?
 
welkom martijn:W

wat jij hebt gelezen was van de laatste bestelling.
wanneer je deze week het geld over maakt gaat hij aankomende maandag weer mee.
met een beetje geluk heb je hem dan volgende week in huis.8)
 
wanneer moet uiterlijk het formulier met keuring weer terug gestuurd zijn. kan me op dit moment niet keuren, klein ongelukje gehad. 2 tenen gebroken.
 
waarom zou je dan niet kunnen keuren ? je ben voor de rest gewoon gezond toch :)


edit: Ik moet morgen naar de huisarts btw. Moest eigenlijk al vorige week ...maar toen had de huisarts een spoedgeval . . .
 
Raym0nd said:
waarom zou je dan niet kunnen keuren ? je ben voor de rest gewoon gezond toch :)


edit: Ik moet morgen naar de huisarts btw. Moest eigenlijk al vorige week ...maar toen had de huisarts een spoedgeval . . .

hij moest racerunner z'n gebroken tenen gaan spalken :#
 
Back
Top