$aint said:
Ik zelf vind het een stuk storender dat mensen met meer kapitaal wel aan de 24/10's en F32sjes kunnen en de mensen met wat minder geld gewoon met de originele veertjes oid rijden.
Ik vind het juist onzin...
Racen = het uiterste zoeken.. wat betreft:
- grip
- vermogen
- stuurkunsten
- lef
- geluk
Sommige onderdelen zijn kosteloos te bereiken. Voor sommige onderdelen heb je nu eenmaal financiele middelen nodig. Zorg dat je over de kostenloze onderdelen beschikt, en de sponsors komen vanzelf....
slijtage is verlies aan vermogen, en financiele middelen heb je nodig, om de slijtage weer weg te werken & de onderdelen op te frissen.
Tevens denk ik, dat goede banden, essentieler zijn, dan de "perfecte en duurste rs24/10-turbo-hydrolische-stikstof-mega-vering...).
* denkt aan de meneer mostert, die met bitor-gasveer SOBW-stnd klasse kampioen werd in 2000??*
Wil je de stage6-cup helemaal budget houden? Dan zal je dus alles voor moeten schrijven... merken, vervangingsperiode's voor onderdelen, etc etc.. Ofwel: niet te doen.
De mensen met de meeste mogelijkheden zullen dus ook altijd blijven winnen... Dat is met racen, beleggen, etc etc