Stage lopen in het buitenland

Danny Phantom

Ja, van tv ja!
Hoi,

Ik doe de opleiding toerisme/recreatie niveau 2 en volgend jaar moeten we dus een half jaar stage lopen.
Dit mag in het buitenland, dit is dus niet verplicht.
De stage periode staat nu op week 45 t/m week 14 oftewel van 5 november 2007 t/m 4 april 2008
Je mag de stageperiode verzetten, maar dit ben ik niet van plan omdat ik dan het sprintseizoen mis

Ik ben zelf dus van plan om in het buitenland stage te gaan lopen, omdat dit mij gewoon een te gekke ervaring lijkt. Maar het probleem is de periode waarin we moeten stage lopen, dat is namelijk niet bepaald in het hoogseizoen.

Ik wil nu dus graag horen of er meer mensen hier op het forum in het buitenland stage gelopen hebben. En dan graag waar, waneer hoe het was etc.

Als iemand mij wat tips kan geven over bepaalde plaatsen en landen waar het altijd wel druk is (toeristen) dan hoor ik het graag :W
 
Advertisement - register to remove this

Hoogseizoen?

Wat dacht je van een seizoen in een wintersport gebied ? Dat zou mij supervet lijken.
 
Ik zat er ook over te denken om volgend jaar stage te gaan lopen in het buitenland. Wij hebben stage plekken in america, aruba, duitsland, engeland etc alleen mag je geen onvoldoendes hebben dat is de enige voorwaarde.

Ik ga het toch niet doen ivm mijn pa die best erg ziek is, aangezien ik thuis ook best veel doe tegenwoordig:W

Kwa tourisme is Aruba een hele goeie btw
 
Wintersport zat ik ook aan te denken, maar ik zou dan echt niet weten waar.

Verder dan oostenrijk, frankrijk en duitsland kom ik al niet
 
ik ga donderdag voor een jaar naar New Orleans. Ga daar een stage lopen in een 5 sterren hotel:) Hotel Monteleone.

Begin nu wel steeds zenuwachtiger te worden. Gister afscheidsfeestje met familie gehad. Was toch wel wat moeilijker dan verwacht. Maar heb het droog gehouden:p Heb er wel onwijs veel zin in! Kom in Juni 2008 weer terug:)
 
Hoogseizoen?

Wat dacht je van een seizoen in een wintersport gebied ? Dat zou mij supervet lijken.

Kan jij sowieso wel toch met je snowboard leraren opleiding?


edit: Of bedoel je het niet in de zin van: Mij lijkt dat super vet staat op me verlanglijstje maar een tip aan de TS


Wintersport zat ik ook aan te denken, maar ik zou dan echt niet weten waar.

Verder dan oostenrijk, frankrijk en duitsland kom ik al niet

Canada, Whistler/blackomb bijv. Dat is iig een resort dat bij mij op nr 1 wintersportplaats om te bezoeken staat.

Oostenrijk lijkt me sowieso ook mooi om een seizoen te zitten.
 
Ik moet over 2 jaar voor m'n opleiding naar het buitenland, en ik hoop dat het Australie word. *D
 
Back
Top