This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
neej! helemaal niet op nummer opstellen

wil je gaan rijden, dan kies je iemand tegen wie je wil rijden en sluit aan in de fuik. Bij het opstellen hoef ik enkel de twee startnummers in de desbetreffende baan op de pc in te geven en klaar. That's it.

Maar ik was al bezig een duidelijk stukje tekst te maken voor op site met hoe het allemaal gaat werken.
 
das wel mooi, je krijgt niet iemand toegewezen, eerst was hget zo je rijdt 2 keer tegen dezelfde persoon, maar nu kan je dus 2 keer iemand anders kiezen?
en je mag maar 2 keer per meeting rijden of hoe gaat dat?:? of lees ik nu ergens MEGA overheen? :X :$
 

dat is wel mooi, het zou ook leuk zijn als er uitdraaitjes van worden uitgedeeld, kan je voor je zelf beetje bij houden of je jezelf verbeterd of niet ed.

en veder als ik het goed begrepen heb kan je dus gewoon meerdere keren per dag sprinten en dan je snelste tijd v.d. dag telt als uiteindelijke score?

btw, het zou idd vetter zijn dat mensen die zich inschrijven voor de competitie een vast nummer krijgen

verder een heel tov initiatief dit *D
 
Ik neem aan, dat er een ristrictie zal zijn, wat betreft het aantal sprints...

Wat betreft dat uitdelen, ik denk niet dat er een kopieer-app meegenomen word, dus ik denk dat alles 1 x uitgeprint word, en ergens opgehangen zal worden....denk je ook niet? :X

Tevens zullen de tijden wel kenbaar gemaakt worden (omgeroepen) na de sprints. (net als @ jubbega)
 
ik ga vandaag bezig met de pagina weer, dus maybe vandaag alles online.

@ mcjeen: er wordt aan gewerkt dat iedereen een bonnetje met z'n tijd krijgt
 
Best tof dat mensen maar blijven vragen en vragen. Ik snap het ook wel, ik zou ook alle regelementen wel exact willen weten. Maar wat nou precies de moeite is om nog even een paar dagen te wachten, het exacte regelement te lezen en dan daarover pas je vragen te gaan stellen snap ik echt niet.
 
Razma said:
De klasses in groffe indeling:
* Scooter 50cc en 70cc
* Scooter Special - scooters zonder kappen, verlengde subframes etc
* Schakel 50cc en 70cc
* Automaten tot 70cc
* Super Special klasse - zelfbouw frames, 80cc, NX, schakels & automaten etc

Vind ut Idee echt TOF (sorry lees dit topic nu pas 8P)

Maar ik heb een vraag over de Automaten tot 70cc
Er zijn zoveel verschillen in de 70 cilinders bijvoorbeeld laag en hoog toerig en verschillende blokken (zoals peugeot (ik dus), mina. pia enz.)

En late we eerlijk weze: Een Peugeot is over ut algemeen niet zo snel als mina en pia..
wordt dit echt 1 klasse??
 

Als je nou eerst dit topic is had doorgelezen was deze reactie niet nodig geweest, als je alleen al de post van mol boven je had gelezen was het al voldoende geweest. Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die het niet snappen.:|
 
C4rN said:
Als je nou eerst dit topic is had doorgelezen was deze reactie niet nodig geweest, als je alleen al de post van mol boven je had gelezen was het al voldoende geweest. Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die het niet snappen.:|

Je hebt gelijk...sorry maar had ut erg druk...nogmaals sorry :s

edit:/ heb ut nu doorgelezen en snap ut....
 
1 ding weet ik zeker, verliezen zal ie niet, mischien wel een nog langere vertanding erin doen?
hendrik kerel we sprinten nog eens een keer -:-
 
aprillia sr2000 said:
1 ding weet ik zeker, verliezen zal ie niet, mischien wel een nog langere vertanding erin doen?
hendrik kerel we sprinten nog eens een keer -:-
Daarom vraag ik me af waarom hij niet gewoon bij Special meedoet, heeft hij meer concurrentie dan bij 70cc klasse lijkt me.
 
jah..

Ga maar lekker naar de specials :+

Ik zou niet te zeker zijn, van het feit, dat Hendrik de bestempelde winnaar is...
....Ant, Twins, Jasper, Marcie, Knapuhh, Mol, etc zijn er ook nog..
 
Sander said:
jah..

Ga maar lekker naar de specials :+

Ik zou niet te zeker zijn, van het feit, dat Hendrik de bestempelde winnaar is...
....Ant, Twins, Jasper, Marcie, Knapuhh, Mol, etc zijn er ook nog..
Ik bestempelde Hendrik ook zeker niet als de winnaar.. Maar die namen die jij nu opnoemt inclusief jezelf uiteraard.. winnen toch van zo´n zeker 80% van de frameracers (orgineel zonder kappen dus) en verlengde subframepjes. Ook snap ik niet wat een orgineel frame zonder kappen voor voordeel op de 70cc klasse zou hebben.

Verder moet ik wel zeggen dat ik dit een top initiatief vind, misschien moet er eens gedacht worden aan iets speciaals voor Inne. Wat zij allemaal al niet voor de scooterwereld(je) betekent heeft..
 
Status
Not open for further replies.