Ik denk dat ik toch maar in de special-klasse mee ga doen.... Als ik hier tussen moet gaan cruisen, kan ik beter een harnas aandoen i.p.v. een motorpak :X
welnee ik doe ook nog mee denk ik dan...in de scooter-klasse
ff zonder dolle, ik denk dat het echt wel meevalt kwa kamikazesjonnies, aangezien het niet veel anders is als gewoon sprinten zoals dat nu gedaan wordt.
ook heb je hier veel strengere reglementen, ik denk dat er aardig wat serieuze mensen komen hoor
Gaat gewoon om dat je hier niet welkom bent, als je nog geeneens de moeite kan nemen om normaal te kunnen typen, want er zijn hier genoeg mensen ook uit brabant, die daar geen problemen mee hebben. Bij deze hopelijk je laatste warning.
Als voorbeeld een MHR/Polini carter voor een cita.
Dus moet het blok een NL type goedkeuring hebben, of mag je elk erop lijken carter (in de meeste klasses) of een zelfbouw carter (super special) gebruiken?
Als voorbeeld een MHR/Polini carter voor een cita.
Dus moet het blok een NL type goedkeuring hebben, of mag je elk erop lijken carter (in de meeste klasses) of een zelfbouw carter (super special) gebruiken?
Ik denk dat het uitgangspunt wel een bromfietsblok is?
Het is anders wel erg makkelijk om een crossblok op de sloop te gaan halen. Een Kawa KX85 blok bijvoorbeeld heeft volgens mij standaard al 28 pk Het hele idee van zelf iets bouwen + opvoeren is dan weg. En dat lijkt mij juist wel de 'charme' van het hele sprint gebeuren.
Ik denk dat het uitgangspunt wel een bromfietsblok is?
Het is anders wel erg makkelijk om een crossblok op de sloop te gaan halen. Een Kawa KX85 blok bijvoorbeeld heeft volgens mij standaard al 28 pk Het hele idee van zelf iets bouwen + opvoeren is dan weg. En dat lijkt mij juist wel de 'charme' van het hele sprint gebeuren.
28 pk aan de krukas ja, daar blijven er hooguit 22 van over aan het achterwiel.
Met een 2fast4race kit haal je meer, en dat is ook een kwestie van monteren,afstellen en knallen.