This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
Speedfight-R said:
Heb er zin in... :W

In Welke Klasse kom ik met me Peogeot Speedfight Replica 70 cc LC ??

scooter 70 gewoon

@ aerox-evo70 indeed.. goede toevoeging ! al is het gewoon met de sleutel ofzo
 
Waarom niet net zoals het Jubbega reglement, minimaal 10" wielen ipv velgen..... :'(

Nu moet ik weer een nieuw wieltje zoeken / maken |(
 
ABT said:
Waarom niet net zoals het Jubbega reglement, minimaal 10" wielen ipv velgen..... :'(

Nu moet ik weer een nieuw wieltje zoeken / maken |(


argumenteer dan
dan zijn er wel aanpassingen mogelijk als het goed onderbouwd is +ralf+
 
imo is een 10" wiel nog niet gevaarlijk, mits het wel een deugdelijke velg is...

edit: het voordeel is uiteraard dat je minder draaiende massa hebt (mede daarom alleen in de super special)
 
Ik doelde nog meer op dat ding van ABT kymco.. Staat in zijn projecten gedeelte.. Ik vind 10 inch wel een veilige maat moet ik zeggen..
 
Het gaat toch om een scooter-sprint? 8-spaak wieltjes, vind ik niet echt thuishoren hierin.

De regel met de 10 inch-velg, vind ik niet eens zo gek, aangezien er geen kleinere scooterwieltjes op de markt gebracht zijn (naar mijn weten).

Daarbij komt ook nog het feit, dat het onveilig kan zijn voor de tegenstander en het publiek, naast de bestuurder. Ik zou graag aan de 10 inch-velg regel willen vasthouden

Just my 2 cents....
 
Ik kan nergens uit opmaken dat een blok wissel (ander type blok) is TOEGESTAAN...
Wat je zefl op de rai zei, Inne, is dat alles wat niet vermeld is standaard moet blijven... Val ik en vele met mij dus alsnog buiten de boot of is het toch wel toegstaan?

EDIT: Ideetje om voor sprint-competitie net zoals voor SOBW eigen forum sectie aan te maken? :~
 
Het gaat over special klasse... Bij de std. klasse moet het een standaard blok zijn, en hij bedoelt dat er in de special klasse regelementen niks over het blok staat en dat dat dus std. moet zijn..

Edit:// Inne, misschien een idee om in de special klasse toch nog wel een aantal kappen verplicht te stellen?
 
ik zag staan kill switch aanbevolen.

Artikel 1 - Specificaties Technisch Reglement Scooter 50/70
1.4 De montage van een dodemansknop en/of andere ontstekingsonderbreker is aanbevolen.

ik vind dat iedereen die geld heeft voor een setupje ook wel een kill switch van 15 euro kan betalen.
of zoals gezegt werd, een deugdelijk knop of sleutel. want je weet maar nooit wat er gebeurd.
 
daarom val je dan ook in de special
aangezien afgelopen jaar heel veel 'normale' scooters zonder kappen te zien waren die dus nu enkel door het ontbreken van die kappen al naar de special verhuizen..
 
Status
Not open for further replies.