This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
Ik heb ze weer binnen, thnx!
alle 2 keer dat ik heb besteld, had ik ze nog gelijk de volgende dag op de deurmat liggen!

:*

En we starten weer met een nieuwe actie !!!

GoFast heeft tien (best erg exclusieve) polsbandjes ter beschikking gesteld voor de stickeraanvragen... Dus elke 5e bestelling krijg zo'n polsbandje erbij !!!

jup
ik heb voor de 2e keer stikers besteld en ik heb nog altijd geen bevestigings sms gekregn van jullie . Dat vond ik raar want de 1e keer kreeg ik direct een sms . En er is wel al 1.5 euro afgetrokn . ik zond het naar 7780 want ik woon in belgie het gaat om 2 stage 6 stickers in het zwart voor Devin Latkowski
Pervijsepad 51 8370 Blankenberge Belgie .

Greetzzz

Nog een niet compleet adres ! Zonder postcode en/of stad/dorp kan ik helaas niets verzenden !

justin langenberg scharstraat 6

Ja, de flitspaalgrootte
Alleen kunnen die niet in een envelop verzonden worden, maar we hebben ze op meetings/sbo altijd bij

Helaas weer een onvolledig adres ook ondertussen:
Marco Harkema uit Breskens. Geen huisnummer erbij en ook niet de telefoongids te vinden

Kan ik die flits paal formaat stickers niet ergens ophalen ofzo bij je huis ofzo? die meeting zijn beetje ver allemaal. Waar woon je ergens?

Status
Not open for further replies.