This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
Bij elke SMS Stage6 stickerbestelling tijdelijk nog twee extra Stage6 stickertjes er gratis bij... OP = OP !!

Bij elke SMS Stage6 stickerbestelling tijdelijk nog twee extra Stage6 stickertjes er gratis bij... OP = OP !!

Heb net ook ff een smsje gestuurd voor de Stage 6 stickers.. En smsje terug gehad!, ik vindt het echt een toffe actie!, Ben benieuwd!
Dus ik ontvang er dan 4 i.v.m die aanbieding?

kheb een paar weken terug stickers besteld kdacht rode van stage6 en rode van scootertuning.net

kheb nooit bericht terug gehad van u bestelling is ontvangen ofzo
kheb hier wel 6€ voorbetaald en nog altijd niets ontvangen in de brievenbus

mijn gevenes : sebastiaan huyghebaert
zwanenstraat 18
8460 oudenburg belgie
0472/240.195 dat is mijn gsm nummer

de enige bestelling uit Oudenburg die is binnengekomen is van John de Jonghe op 21 februari en die is dezelfde week nog verzonden.

In de database is niets terug te vinden, dus kunnen we ook niets opzenden ! (gezocht op naam, achternaam, straat en stad)

Als er geen smsje terug ontvangen is, dan kan het ook niet zijn dat er voor onze sms actie geld afgeschreven is. Dat wordt namelijk pas gedaan zodra je een bericht terugkrijgt.

ik had mijn bestelling verstuurd
khad 2 bestellingen gedaan
een voor stickers van stage 6 en voor scootertuning.net stickers in het rood.

vanaf dat ik deze stickers heb verzonden keek ik naar mijn bedrag op mijn gsm en er was 6€af!

Dan kan het sowieso al geen 6 euro zijn, aangezien elke bestelling nooit meer dan 1,5 euro kost wat totaal dus 3 euro is.

mja ik wou hier gewoon even melden dat ik echt het verstuurd had en kwou vragen of je het al gepost had. this denk ik 3eek geleden ofzo dat ik deze had gestuurd

Status
Not open for further replies.