SSR Red dragon Speedfight

Status
Not open for further replies.
Intussen weer een kleine update:

Omdat remmen toch wel erg belangrijk is :D
attachment.php

Goude komt voor, chroom achter. Worden beide nog opnieuw Goud gemaakt.

**Intussen moest ik helaas me Alfa 145 wegdoen omdat ik aan de opleiding Logistiek en Economie begonnen ben.
Deze heb ik ingeruild voor een Aprilia RS 125.. +ralf+ **

Tot de volgende update!

Dank u allen :*

Manta: Die klauwtjes kun je alleen nog maar 2de hands kopen (via via dus)

Ben S: Ik zit op de Hogeschool Rotterdam, dus helaas.
De enige keren dat ik in Arnhem ben, dan ist waarschijnlijk bij Speedpunk :P

Damn,, eindelijk een update van maik dacht ik,maja goed..
Die remklauwen zijn dus officeel niet voor een peugeot.
Om de klauw van achter pas te maken laat maik nu door een bekend metaalbewerkingsbedrijf bij ons op het eiland een andere adaptor maken/de oude aanpassen.

En hoe hij aan de klauwen komt is mij nogsteeds een raadsel.. ondergrondse activiteiten maik? :*

Meet je trouwens snel weer gast,kan je mn nieuwe aanwist zien +ralf+
Sven

Sviz: bedankt voor het reageren, kom snel weer eens langs om te kijken naar je nieuwe aanwinst.

Evo-fight: Die klauwtjes werden toender tijd verkocht, zoals die Galfer setjes van nu. maar ze passen niet direct. Zeker niet in combinatie met een klein, 280mm schijfje ;)
Maar dit word inderdaad pasgemaakt.

Even een verhaal van mijn kant
Ondertussen ben ik een motor (rs 125) rijker en 2 motorlessen ''armer''
Zoals je begrijpt gaat weer een hoop geld in het lessen zitten, maar dit gaat uiteraard voor het project.

Maar het project gaat door!

Enkele komende updates:
* Stage 6 V-force membraampje, die gelijk aangepast moet worden.
* Full polyesther kappensetje van +/- 1,5 kilo
* MHR RS24 schokbreker achter (of langere Fournales)
....

Morge wat foto's, onder andere van me Stage 6 remhevels :+

Last edited:
Sprint spul:
attachment.php

Laarsen: Spidi XP-5
Handschoenen: Evolution
Jack: Aprilia Racing

Gelijk nog 2 foto's toegevoegd in beginpost van de 2 2takt racers 8)
attachment.php

Jammer van je slickbandje voor.. :*
Voorkap had ik ook compleet anders aangepakt, maar dat blijven meningen en smaken. Verder ben ik benieuwd wanneer het hele optische gedeelte aangepakt gaat worden. Je bent in iedergeval érg goed bezig. 8)

Keep it up homie! :+

Ziet er chill uit , shizzle . Ik had de zijkapjes niet dichtgemaakt , daar word ie zo bol van . Voor de rest ziet et er goed uit . Slickjes zien er goed uit :W.

Wees maar niet bang mensen.. jullie hadden misschien niet gezien dat er een compleet andere kappenset komt :P

Blokje moet er weer vanonder en dan ga ik hem dit keer gelijk goed opbouwen ipv dit gebeun :+

Mizzaaa, hij word gruwelijk! Ben erg benieuwd naar de kappenset. En ja, die braking klauwen hoef ik niks over te zeggen natuurlijk, dat lijkt me duidelijk :~

Lekker zo doorgaan :*

Update motorisch gedeelte:
V-Force 8 klapper 8)
attachment.php

Nieuwe type besteld, maar ik kreeg het oude type voor het geld van het nieuwe type :P

Optisch:
Ben toch van plan om het oude stuurkapje er weer op te beunen (doormiddel van een aerox-stuur te vermengen met een speedfight-stuur)

Op het stuurkapje komt natuurlijk de ''Red Dragon''-BCD kap, en in het stuurkapje komt hoogst waarschijnlijk een Malossi MHR DERC!

SA verkoopt volgensmij ook gewoon de V-force modellen hoor. Niet de stage6 modellen. Ik heb een tijdje geleden nog gemailt over de v-force. Werd mij ook verteld dat het de originele eerste modellen nog waren.

Uiteraard beperkt, daarna gingen ze over op de stage6 dingen.

Ik heb er ook 2 besteld, en ook 2 oude types gekregen. :)

:Wmizzelt!

Red dragon kapje gaat mooi staan, helemaal in combinatie met een derc-:-

ben echt benieuwd naar het eindresultaat! van deze draak

en nog bedankt voor het regelen en stralen van me blokje:-:

Status
Not open for further replies.
Back