SSR Red dragon Speedfight

Status
Not open for further replies.
Michael :love: project van de week op st.net :W:W, super kerel.

Ik kom binnenkort wel keer weer weekendje langs denk ik :D

Klopt, ben er echt super blij mee, dat ik project van de week ben :W

Ennnnn............weer een nieuwe update:

Een echte DERC cockpit :D
attachment.php

Sorry, late reactie, was naar uit eten en naar de Film met me vriending (we hadden anderhalf jaar, dus dat moet je ook bijhouden :P)

Last edited:
Oldskole beuners toch *D
Ga nu wel wat meer vaart achter het project zetten, want hij MOET gewoon voor volgens seizoen afwezen!

heyzz maik!{!

hier een foto van het beloofde bordje!+ralf++ralf++ralf+

het komt zo snel mogelijk jouw kant op samen met de mhr2000:p

spreek je! mzzl

Zo dan,voor het geval dat je maik niet herkent op meetings aan zn scooter?

Maik,echt serieus luister,ik koop je velg :W :* Geen All Wheels prut,want jou velg heb ik zelf nog getest.

En ik beken,ben jaloers op je teller.. wel groot,zou je toch niet die stage6 teller houden ivm gewicht 8P :*

spreek je,

Svizzie B a.k.a zo hersenloos als Ruud

heyzz maik!{!

hier een foto van het beloofde bordje!+ralf++ralf++ralf+
[feuteu]
het komt zo snel mogelijk jouw kant op samen met de mhr2000:p

spreek je! mzzl

Erg bedank, Maick
Echt wel tovv van je!
Die MHR 2000 gaat erop, iig 8)

En ik beken,ben jaloers op je teller.. wel groot,zou je toch niet die stage6 teller houden ivm gewicht 8P :*

Die DERC weegt geen kilo's hoor :P
Ding weegt echt niks namelijk!

ziet er zeker netjes uit ja!

ik wist niet dat je die schijf op je peugeot wilde haha (ben trouwens kevin aka greenspeedfighter @ sf haha) ik hoorde van stefan (stage6viva) dat een aerox schijf schijnt te passen, toen hebk een 2e hands originele gekocht en dat paste inderdaad en toen wilde ik een stage 6 aanschaffen :) maar de remklauw valt redelijk makkelijk passend te maken hoor :) mja wel jmmr dat je hem weer verkocht hebt aan michel wat dat betreft, al is hij er erg blij mee haha. (en moet ik weer wat fixen voor zijn klauw
emoj.gif
)

succes er nog verder mee !

en proficiat met project van de week :P

Mizzle,

Super projectje. Alles netjes en lekker stak. Leuke spullen! Dit projectje gaat helemaal goed komen! Hopelijk tot volgend jaar!

en hou jij tog eens op met je gewicht:X Dat maakt geen kont uit:*

Ik hou al op :+...,kan me niet echt heugen dat ik zoveel over gewicht praat :L en dat gewicht niets uitmaakt met sprinten? ik mag hopen dat je dronken was toen je dit typte..

Maik kom binnenkort langs als je het niet erg vind,velgje halen :* die kan ik ook wel gebruiken.

Sviz.

Bedankt voor de reacites allemaal, zulke postieve reacties doet me echt goed :love:

Ingeschreven voor SBO '07; Scooter 70 klasse... heb er nu al zin in +pippi+
Zal dit seizoen met de Replica rijden, maar misschien halverwege of anders volgend seizoen komt er een andere cilinder!

Status
Not open for further replies.
Back