SSR Red dragon Speedfight

Status
Not open for further replies.
Je weet wat ik gezegd heb maik gisteren :),gewoon doen wat jezelf mooi vind,of maak een paar andere foto's,want Irl ziet het er beter uit vind ik.

Wat gebeurde er toen je die kikker een kusje gaf?..

De speedfight wordt gewoon vet en maak hem "100% Maik"

"meet" je snel weer +ralf+

Sven

toff project, voorspatbordje is tof maar mag wel wat straker/rechter worden.
even die lijnen van je voorconsole overnemen in je voorspatbordje.
ik ga ff fotoshoppen

verder tof project michael. die kikker euwnt btw :D

geen kikkers. omdat je in je voorconsole ook wat strakkere lijnen heb heb ik de zijkant van het spatbordje wat scherper gemaakt.
de bovenkant etc. is met die foto van de zijkant wat moeilijker te bewerken en vooraanzicht heb ik zo snel even geen foto van.
maargoed:

2nr26xg.jpg

bij de tweede heb ik de bovenkant van de lijn gepakt ongeveer het zelfde als de lijn van je voor console die op de onderste foto nog net te zien is.
dat in combinatie met de zijkanten van de bovenste is best tovv imo.

als je het niks vind, no problemo.
wel strakke remklauw btw :)

Dat ziet er inderdaad wel goed uit ja!
Tnx voor het idee :)

Tis nog even kijke of het bij de nieuwe kappenset staat *D

no thnx.
ik blijf je project wel volgen btw:) vind het tof.

je bent hier al tijdje mee bezig he (1.5 jaar?) komt me iig vaag bekend voor toen ik nog iedere avond me uurtjes doorbracht te kijken naar mooie projectjes :P

Ja.. alweer ruim ander half jaar, maar dit komt met name dat ik maar een arme student heb met te veel ideeen en te weinig geld...

Maar ja SBO 07 moet ie toch wel redelijk eruit zien denkz

Erg leuk dat je hem al zo lang in de gaten houd *D

:W. komt goed mizzle. spreek je snel weer enne ik zie je updates wel weer verschijnen. Fotoshoot moet er iig komen als onze beestjes ene beetje klaar zijn.

Weer even een nutteloze update 8P
cockpit 001.jpg
View attachment 21226

Nog best lastig om een DERC netjes erin te werken :X

Zal van de week eerst eens een Full-poly-kappenset bestellen uit het mooie Belgie, maar deze zal aangepast moeten worden door een bekende van het forum 8)

Last edited:
Ja maik dat is duidelijk :P.. was de lakstift goed 8P? ziet er toch wel netjes uit or,ben benieuwd naar je kapjes.

Svizanne:*

Status
Not open for further replies.
Back