SSR Red dragon Speedfight

Status
Not open for further replies.
Echt tof maik, maare je mag gewoon met slicks rijden @ sbo dacht ik :). Alleen de Friese sprints mag et niet geloof ik.

Erwin. said:
Echt tof maik, maare je mag gewoon met slicks rijden @ sbo dacht ik :). Alleen de Friese sprints mag et niet geloof ik.

Dat dacht ik ook te lezen namelijk :X

''ALGEMEEN TECHNISCH REGLEMENT''
Artikel 2 - Rijwielgedeelte en frame

2.6 Bandenkeuze is vrij. De velgen en banden moeten voldoende veilig zijn voor de snelheden die behaald worden.

En er word natuurlijk niet bij Nattig weer met dit scootertje gereden ;)

Mizza!
Jammer dat je vrijdag weinig tijd had,khad de peug wel ff willen aanraken:W
En trouwens jij bent zo dom af en toe :P maja daar spreek ik je nog wel over msn.. :*
Als je die accu nodig mocht hebben,kom maar halen,mijn scooter draait weer maar Mick wou mn uitlaat nog testen.

Koesjah Svizanninie(de zoon van de Pimp :P)

DG SF2 said:
Wie is er zo slim om te gaan sprinten met slicks als je geen droog wegdek hebt :rolleyes:

Ik vind ze echt lijp die bandjes, eerst maar eens thuis mee branden, die competities komen wel :W

kijk bijvoorbeeld naar best: baan was vrij nat nog, toch is er erg veel gesprint en bijna iedereen had wel wheelspin, dus met slicks nog veel meer denk ik..

miss doelde jorne daar op?

verder word dit denk ik een erg nette scooter, ben dan ook erg benieuwd hoe hij zal zijn als hij af is :W

succes !

mattai88 said:
kijk bijvoorbeeld naar best: baan was vrij nat nog, toch is er erg veel gesprint en bijna iedereen had wel wheelspin, dus met slicks nog veel meer denk ik..

miss doelde jorne daar op?

verder word dit denk ik een erg nette scooter, ben dan ook erg benieuwd hoe hij zal zijn als hij af is :W

succes !

Idd, hoeft namelijk maar een klein plasje te liggen en je glijd alle kanten op lijkt me :P maar hij zei al dat ie niet ging sprinten als het nat was ;)

SpeedPunk said:
Volgende week vakantie, dan gaat je blokje af +ralf+
Ff dat huisje van Luuk regelen en dan kunnen de laatste dingen klaar :W
Ik spreek je van de week hier nog wel ff over maik ;)

ik wacht met spanning op de nieuwe huisjes ;) haha

maar vet project man :D ziet er goed uit!

Last edited:

Attachments

• speedy-front.JPG
    speedy-front.JPG
    96.5 KB · Views: 1,174
Last edited:
heey maik!

zo dat totaal plaatje met kappen erop zit er erg goed uit.

erg vet projectje~! maarja dat wist je al.

ene die fotoshoot komt er he!

spreek je!

Mizzle said:
Tnx, eerste productie idd, waarschijnlijk ook de laatste?
Carterkap moest hevig aangepast worden,maar zoals Luuk zegt: '' Alles voor de ideale inlaat'' :D

Ben nu aan het wachte op enkel de rotor zelf, Breeman, schiet op :*

maar er komt wel een 2e versie ;) is al ontworpen maar moet nog in productie gaan, maar robbert heeft het er maar druk mee haha dus luuk staat er momenteel ffies alleen voor heb ik begrepen van robbert :*

Mizza :)
Jij stiekeme doorbeunert ;) totaal plaatje is anders als ik verwacht had,doet me denken aan goede oude tijden,met een vleugje Mizza tuning ;)

doe je er weer een zijstandaard onder :*? ;)

We spreken binnenkort wel wat af om te flammen :)

Svizzie

Miz zit in Brussel met zn donna, dus denk dat hem die rotor ff geen reet intresseert :rolleyes: PM hem dan ff

Inderdaad DG, ik was even met me Donna in Brussel..

Eindelijk die rotor binnen ja.. ga morgen gelijk aan de slag en met een beetje geluk krijg ik hem nog wel aan de praat.. *D

Sviz: PM ;)
Bojt... niet zo chagrijnig :* :-:

Intussen weer even een update (omdat Sviz erop stond):

De scooter is gestart.. Lekker geluidje dat erinzit!
Verder is het natuurlijk nog afstellen en wat ''foutjes'' eruithalen.

Kortom: nog wat werk en we kunnen Sprinten :D
Filmpjes volgens pas als de scooter lekker rijd.

Last edited:
Ja kerel het viel gisteraaf niet tegen :)
Binnenkort die brandbak maareens afstellen ;) miss neem ik dat vrouwtje wel mee 8P;)

Foto's? :*

Sven

Status
Not open for further replies.
Back