SSR Red dragon Speedfight

Status
Not open for further replies.
En dat is terecht ook pepijntje :P.. Maik als je dat carterdeksel nou niet voor elkaar krijgt in die mooie garage,flam je nog maar een keer langs,dan doe ik mn best wel ff voor je 8P

Sven

Het gaat hopelijk niet lang meer duren voordat er een aantal mooie speedy's + speedake's naast elkaar komen te staan. *D

Dirk-jan said:
ik wil wel een keer tegen je sprinten
je project is egt top
laterz DJ

Die staat voor een krat Hertog Jan! 8)

Sviz. said:
Ik verwacht een mini update slet :X ;)

Okey voor jou dan:
De Polini overrange poelies, Stage 6 halfpoelie, strakke rode Hebo drukveer, Deltaclutch en Evo Vario hangen er weer mooi in..

Verder is de vertanding even lekker opgeschoond met verse lagertje, keerringen en Carter-olie..

BojT said:
Het gaat hopelijk niet lang meer duren voordat er een aantal mooie speedy's + speedake's naast elkaar komen te staan. *D

Lijkt me wel een tovv idee om daar een mooie foto-shoot van te make *D

Stage 6 (Heidenau) Slick bandjes binnen! +ralf+

attachment.php

attachment.php

Gaaf, maar nu mag je aan redelijk veel sprints niet mee doen... Das wel kut lijkt mij :P En op straat is het ook niet bevorderlijk... Dus tenzij je met een Peugeot blok wil gaan racen, dan snap ik de keuze :P

Mizza :) netjes kerel,wat heb heb je nu nog nodig voor je gaat branden behalve de rotor?

Svizzie

D.J said:
Gaaf, maar nu mag je aan redelijk veel sprints niet mee doen... Das wel kut lijkt mij :P En op straat is het ook niet bevorderlijk... Dus tenzij je met een Peugeot blok wil gaan racen, dan snap ik de keuze :P

Uiteraard word er mee gesprint. Vind eigelijk gewoon dat deze Bandjes eronder moesten, dat maakte hem wat meer sprinter en het lijkt me ook beter rijden.

@ Sviz, Alleen die Rotor nog ja :X
Hopelijk helpt Armon me snel uit de brand!

het is idd best glad als het wat vochtig is, maar zoals DJ ook zal zei dat je met zulke bandjes met flink wat sprints niet mee mag doen, of ga je ook nog een 2e set velgen nemen met normale banden?

JorneP said:
Alleen lijkt me dat als 't wegdek nat is je flink gaat glijden :X

Wie is er zo slim om te gaan sprinten met slicks als je geen droog wegdek hebt :rolleyes:

Ik vind ze echt lijp die bandjes, eerst maar eens thuis mee branden, die competities komen wel :W

Status
Not open for further replies.
Back