SSR 2f4r NX spirox

eejman,

van gronsveld eh?, steenworp afstand van mij :D
ding is echtwel vet, vind alleen het geluid niet mooi, maar dat kan natuurlijk aan de camera liggen :P

veel suc6 en mss zie je me ens langsvlammen :P

ltr

hey,

mooie pijp nice geluid leek wel lkkr te knalle maar kan harder denkz?:D

zoals je al zelf zei slecht afgesteld.

suc6 en maak nog is een filmpje als je dikke pk's hebt:)

ey

ik en kenny bastin(zit bij mij in de klas) waren benieuwt of het nog allemaal leefde daar:P maar hij zij dat hij je zondag had horen knalle;)
we waren al bang dat het allemaal verkocht was ofzo:X
maar gelukkig niet!:)

mssn eens een kleine meeting bouwe @ industrie terrein met wallie jan en ik
zouw wel eens vet zijn!

veel s6 verder

alain

BTW die pijp is echt GEIL!

ey

ik en kenny bastin(zit bij mij in de klas) waren benieuwt of het nog allemaal leefde daar:P maar hij zij dat hij je zondag had horen knalle;)
we waren al bang dat het allemaal verkocht was ofzo:X
maar gelukkig niet!:)

mssn eens een kleine meeting bouwe @ industrie terrein met wallie jan en ik
zouw wel eens vet zijn!

veel s6 verder

alain

BTW die pijp is echt GEIL!

hey,
ik was indd zondag weze knallen, althans proberen..
denk binnen kort zeker ff meeten @ industrie met de rest , en dan daar beetje rijden. mag de mijne wel wat beter lopen.

Ik heb het ding in het echt horen lopen maar komt me echt een knettergeluid vandaan zeg :P haha nee valt wel mee, maar ding knalt wel ziek hard hiermee zeg!

Iedereen mijn gsm wat afkraken:P..

Je ziet tog dat t knalt.. en geluid int egt is indd beter, ma wel hard.. zoals t hoort..

Voor de rest nog altijd vet, luuk. kzie je wel weer. laters.

vandaag lekker weer gesleuteld, carb wat beter gezet, nieuwe bougi, en knallen maar, het liep lekker en koelde goed, ook met kappen er op.
en wat doe je dan?; juist ff rondje dorp knallen!
zondag weer rijden, maar dan hopelijk met betere filmpjes.

vandaag lekker weer gesleuteld, carb wat beter gezet, nieuwe bougi, en knallen maar, het liep lekker en koelde goed, ook met kappen er op.
en wat doe je dan?; juist ff rondje dorp knallen!
zondag weer rijden, maar dan hopelijk met betere filmpjes.

Leuk zo'n rondje dorp knallen en mij helemaal zoek rijden:P Moeten we een keer filmen als we dat nog eens doen:)

Ik trek voor een straatscooter nog redelijk op, met mun dr70.. Maar toen ik top reed en luuk kwam naast me rijden en hij draaide het gas open, toen ging die nog steeds op het achterwiel.. Kun je je een beetje bedenken wat voor vermogen dat ding wel niet heeft:p

indd , was een leuk dagje! ook leuk om jullie eens gemeet te hebben.

ook is er nog een leuk filmpje gemaakt en foto's , maar die komen er nog aan.

alvast het filmpje:

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=XuHlA2fyvgo"]YouTube - Sonic vs Booster | Industrie terrein Eisden[/ame]

Back