SSR 2f4r NX spirox

Die ophanging (gelijk aan een malossi team voor malossi ophanging) wil nog wel eens uitscheuren bij een verkeerd silentblok/spanning etc) Ik zou het plaatje die het verst van de band af ligt gewoon wegslijpen en een extra stevige ophanging van 1 plaat maken. Zo heb je het minst kans dat de pijp daar uitscheurt. Dit is sinds zo'n 1,5jaar bij dpr.

Nice^_^, leuk te zien dat je nog bezig bent! Jammer van de slider kont, die was gewoon vet:P

Trouwens, SSR, het is niet dood, gewoon in een zware coma:P.
Jullie zijn nog actief, dus kun je toch best onder mekaar dingetjes afspreken?:P Als er een meeting is dan laat me maar iets weten, kom ik wel fotograferen:)

Maar ok, succes @ je bankrun!

of je maakt zelf even een rubber tussen de 2 ophanginspunten zodat die spanningsvrij hangt dan zit die prima man. Pijpje is erg goed idd ben benieuwd wat je gaat scoren :D succes ermee!

Hey luuk,

Succes vanavond op de testbank, ik ga als ik thuiskom de filmpjes van gistere op de computer en op youtube/googlevideo zetten, dan post ik ze wel hier..:)

Vergeet niet te vragen van de R he;)

Spreek je wel weer,
mzzls

zo, vanmiddag ff chill aan gebankt bij epc, niet uitgebrijd , maar gewoon het boeltje beetje op safe gezet.
sproeier is nu 150 en rollen wat veranderd. loopt wel aardig.
maar helaas dik weinig vermogen:( 22.6 pk .
er is wel het een en het ander aan veranderd tov de vorige keer:
- andere pijp
- andere carb
- andere vertanding
- andere wig/spruit.

denk zelf ook nog dat ik iets valse lucht had, maar het rijd tot nu toe al vrij aardig.

kort om, niet zo een hele slechte dag , maar had beter gekund.

ga je deze pijp ook nog een keer geblokkeerd banken tegen een team? ofzoiets. op een std setup zoals speed/2fast. zit er wel potentie in de uitlaat?

ga je deze pijp ook nog een keer geblokkeerd banken tegen een team? ofzoiets. op een std setup zoals speed/2fast. zit er wel potentie in de uitlaat?

Dit is de pijp waar heiko NL record heeft mee gereden in de SBO, dus is zeker geen slechte uitlaat.

Klinkt leuk, ziet er ook leuk uit :)
Alleen die camera kwaliteit :X
gaat wel leuk rijden in 2008 dacht ik zo :)

Edit: dat dempertje geeft wel een uber geill geluidje :D

Back