SSR 2f4r NX spirox

na heeeeel lang niets meer van me te laten horen en nix gedaan te hebben aan me scooty toch maar weer verder gegaan:

nieuwe uitlaat ontvangen van Ivo. een pieter smit pijpje met een mooi ingekort mhr dempertje.

ook heb ik ff te ibea er af gehaald en ga ik eerst me blok goed afstellen met de keihin.

natuurlijk ook weer na lange tijd me blokje gestart en het loopt al weer beter dan voorheen.

66w8h2s.jpg

6f6un2p.jpg

4lnbeh5.jpg

ook gaat de slider achterkant er weer af. ben het hele gedoe beetje beu.

de rede waarom ik een booster wilde was omdat die bcd achterkap gewoon een booster compleet maakte.
dus nu ff een bcd kapje bestellen en er op fixen.

binnen kort weer meer.

heey luuk, ziet er weer erg nice uit:D

als je het frame weer gaat aanpassen zou ik het meteen een ander kleurtje geven:)

veel succes iig

PS: wist niet dat je in de ardenne werkte, ik kom daar ook weleens en een maatje van me (Roger) heeft nog met jou samen gewerkt daar.

Haha luuk leeft tg nog :+

Dacht dat je er helemaal mee was gestopt! Nou ik vraag me alleen af wanneer het hok eindelijk volledig in elkaar gaat zitte :#

Succes en leuke pijpje en die demper eunt alles :p

Leuk pijpje, wel ff goed in de olie zetten. Na een tijdje stil te staan gaan ze nogal snel roesten.

Verder een super pijpje ben benieuwd wat voor een score hieruit komt rollen :)

hallo lieven kindertjes.

dankje voor alle positieve reacties.

morgen gaat hij de bank op!!! om ff een run te maken,kijken wat het doet.
vandaag weer ff gereden en het blijft stuiteren!! pijpje doet het dus erg goed.

morgen meer.

Beter laat je die ophanging van die pijp even opnieuw lassen, dit gaat gegarandeerd scheuren. Voor de rest een net ding! wel jammer van het lelijke frame

Gr,

Back