SSR 2f4r NX spirox

Oei ja, die koppeling is niet al te best :P
Ik ken meer mensen die problemen hebben (gehad) met stage 6 spul. (cilinders die kapot liepen, uitlaten die afbeken, mebraanklejs die scheuren, naaldlagers die steeds kapot lopen) etc etc.

Echt vet , stage 6 koppeling ziet er erg leuk uit :d . De mijne is uiteen gevlogen (boutjes voor de veertjes aan te spannen gaan vliegen en dan de rest) . Ik houd het voortaan bij een delta . Echt vet ding ookal is paars men ding zo niet

beetje bewezen dat destage 6koppeling toch minder is dan de delta wss:p

Heb dit probleem ook gehad met me S6 Koppeling :X precies hetzelfde dat een segment gewoon helemaal wegvreet/loslaat etz.... (met Delta geen last van:) )

@SSR Spirox, heel netjes van je voor de rest:)

Heb dit probleem ook gehad met me S6 Koppeling :X precies hetzelfde dat een segment gewoon helemaal wegvreet/loslaat etz.... (met Delta geen last van:) )

@SSR Spirox, heel netjes van je voor de rest:)

die stage 6 koppeling hoef ik niet meer, delta en wingbell staan al in de bestelling bij epc samen met wat snaartjes

Ben ik blij dat die stage 6 van mij in de kast ligt:X Stage 6 moet zig gewoon optisch bezig blijven houden vind ik.

En zo heb ik ook ongeveer mijn scooter naar beneden geholpen:P. Wat een geknooi zeg.

Ben ik blij dat die stage 6 van mij in de kast ligt:X Stage 6 moet zig gewoon optisch bezig blijven houden vind ik.

En zo heb ik ook ongeveer mijn scooter naar beneden geholpen:P. Wat een geknooi zeg.

daar ben ik het ook mee eens, gewoon spul maken voor uiterlijk en snel straat verkeer.

heb nu ff delta en wingbell te leen,hopelijk gaat deze het niet begeven. zondag ff stukje testen als ik me zwarte mhr veertjes erin krijg,

vandaag weer wat gesleuteld.

blokje onder scoot van daan, waren een aantal dingen die me niet zinde!!
- subje was gaan scheuren, was ff snel snel beun ding 8P
- uitlaat maakte plots erg veel lawaai.( gescheurd bij ophanging)
- binnen kant van carter wat te ranzig van v snaar en koppeling
- aantal schroefdraadjes werder dol
- remschijf rammelde te veel
dus dan gaat men langs epc , met het blokje.

heb daar 3 helicons of hoe die dingen ook heten er in laten zetten!
de ratelende tjt schijf extra ringetjes toe gevoegt voor minder trillingen.
een team flens gehaald en gemonteerd. moet nog iets bewerkt worden voor een perfecte passing met de cilinder zelf
de uitlaat daar achter gelaten voor het omlassen van de demper van boven naar onder langs en natuurlijk de scheur in de ophanging te laten lassen
verder ook nog ff blokje schoon gemaakt wat echt nodig was!!!

morgen weer ff naar epc voor me neiuwe snaartje op te halen en dan blokje weer terug er onder hangen.

voorlopig ff niet, kwam er deze week achter na wat reken werk en hulp van meran(epc boy) dat ik door mijn "lompe"achterband een rf had van 8,19 als je het zou omrekenen naar een normale 13" band. geen wonder dat ie makkelijk te houden was.

ook heb ik nog ff nieuwe remleidingen laten maken, volgende week ff ophalen!!

Luuk je geeft weer veel te veel geld uit, haha, spreek je snel weer en die photoshoot die staat als onze beesies klaar zijn ;)

paar fototjes dan maar
totaal plaatje.

[IR]http://i10.tinypic.com/4ccsxe8.jpg[/IR]

nx die aangesloten is met lege accu nu :s

[IR]http://i3.tinypic.com/34s1ahk.jpg[/IR]

remleidingen en gaskabel met gevlochte stalen buitenmantel

[IR]http://i10.tinypic.com/2rppfuw.jpg[/IR]

Back