Martijn #14
epc/rst evo
strakke baan :W 8)
waar is dat ergens precies, binnekort ens kijken
luuk hij is vet
loatr
waar is dat ergens precies, binnekort ens kijken
luuk hij is vet
loatr
Niet om het 1 of ander hoor maar 22 pk is niet "relatief laag vermogen" hoor. tuurlijk kan er meer meegehaald worden maar 22 pk is cker al niet mis...})
Maareuh, ff een slimme opmerking van mijn kant..
Als jullie met 4-5 sprinters op het industrieterrein gaan rijden heb je denk ik best wel kans op wauten.. omdat als luuk er alleen al rijd, je het geluid tot bij mij in de straat kunt horen, en dat is wel ff een eindje weg
MAAR: ze hebben hier pasgeleden een nieuwe weg aangelegd, ver weg van huizen etc.. Helemaal strak wegdek, de weg is nog niet eens in gebruik genomen, dus dat is helemaal ideaal!
Dit stuk weg dus, Dat er zo'n mooie PIAGGIO sr in de weg staat kan ik ook nix aan doen
(En ga nou niet zeiken over mijn tractorband, dat was de goedkoopste die er was, en ik woon nou eenmaal in een boerengat)
is dat langs eijsden bij de maas richting visé ??
Luuk was net gezellig
Flink geauwkut en gevrete hahaha
Mid- night cruise was ook vet :W
Gr
is dat die weg waar je het over had??
daar moeten we idd die list meeting dan eens houde
was net echt mega vet
maar nog nix gehoord over die foto's?:W
ik vind het bagger rijden. bij lange na niet wat
1- een slimme opmerking van jouw kant?????? uhu? dat is uniek!!
2- mijn geluid valt wel mee
3- die weg is zeker een die ik al in gedachte had, is helaas wel in belgie. 2km verder op dus 8P
4- mooie pia sr's bestaan niet!!
7, ergens in de 50 @sbo sittard d8 ik :W
zijn projectpage staat hier ook online hoor
luuk hij is vet, meeting word kicke 8)
wie zegt dat jij mag komen???
:*
Maareuh, ff een slimme opmerking van mijn kant..
Als jullie met 4-5 sprinters op het industrieterrein gaan rijden heb je denk ik best wel kans op wauten.. omdat als luuk er alleen al rijd, je het geluid tot bij mij in de straat kunt horen, en dat is wel ff een eindje weg
MAAR: ze hebben hier pasgeleden een nieuwe weg aangelegd, ver weg van huizen etc.. Helemaal strak wegdek, de weg is nog niet eens in gebruik genomen, dus dat is helemaal ideaal!
Dit stuk weg dus, Dat er zo'n mooie PIAGGIO sr in de weg staat kan ik ook nix aan doen
(En ga nou niet zeiken over mijn tractorband, dat was de goedkoopste die er was, en ik woon nou eenmaal in een boerengat)
Uhm, nog ff slimme opmerking,
Zulle de belgen daar wel zo blij mee zijn als je in de buurt van Visé wat gaat sprinten?
Binnekort wordt de veiling in Gronsveld weer opgeschoond, waar 2 maanden gelede die grote brand was, alles gaat daar weg, en dat is priveterrein van Dassen. ik kan wel vragen of we daar wat kunnen knalle?zorg k dat men why'tje ook rijbaar is..
Ik vergat t bijna, ey luc sjoene tractorbandhahaha
wie zegt dat jij mag komen???
:*
Nog geen stukken nikasyl eruit?
Maar je zegt zelf dat ie nog niet is afgesteld, waarom ga je dan al wel zo rijden?
nicasil licht er niet uit, juist daar waar de binnen kop in de cil valt mist ie wat nicasil.
en waarom ga ik toch rijden, we hadden alleen de carb goed safe gezet en dan wil je toch ff kijken wat het beestje kan
en dat werkt weer verslavend, ik weet , volgende keer iets langer wachten en meteen goed volledig op de bank afstellen