SSR 2f4r NX spirox

is dat langs eijsden bij de maas richting visé ??

Luuk was net gezellig :P
Flink geauwkut en gevrete hahaha

Mid- night cruise was ook vet :W

Gr

is dat die weg waar je het over had??:)
daar moeten we idd die list meeting dan eens houde:P
was net echt mega vet:D

maar nog nix gehoord over die foto's?:W

Niet om het 1 of ander hoor maar 22 pk is niet "relatief laag vermogen" hoor. tuurlijk kan er meer meegehaald worden maar 22 pk is cker al niet mis...})

ik vind het bagger rijden. bij lange na niet wat het moet en kan zijn!! bij 24+ begin ik tevreden te raken. maar ja met de gedachte dat wanneer je en pia cil op mina blok zet kan je eerder dingen slecht doen dan goed.

Maareuh, ff een slimme opmerking van mijn kant..:P

Als jullie met 4-5 sprinters op het industrieterrein gaan rijden heb je denk ik best wel kans op wauten..:P omdat als luuk er alleen al rijd, je het geluid tot bij mij in de straat kunt horen, en dat is wel ff een eindje weg:p

MAAR: ze hebben hier pasgeleden een nieuwe weg aangelegd, ver weg van huizen etc.. Helemaal strak wegdek, de weg is nog niet eens in gebruik genomen, dus dat is helemaal ideaal!:)

66203_8.jpg

Dit stuk weg dus:), Dat er zo'n mooie PIAGGIO sr in de weg staat kan ik ook nix aan doen;)
(En ga nou niet zeiken over mijn tractorband, dat was de goedkoopste die er was, en ik woon nou eenmaal in een boerengat):P

1- een slimme opmerking van jouw kant?????? uhu? dat is uniek!!
2- mijn geluid valt wel mee ;)
3- die weg is zeker een die ik al in gedachte had, is helaas wel in belgie. 2km verder op dus 8P
4- mooie pia sr's bestaan niet!!

is dat langs eijsden bij de maas richting visé ??

Luuk was net gezellig :P
Flink geauwkut en gevrete hahaha

Mid- night cruise was ook vet :W

Gr

was zeker gezellig net met het "schaapie van ivo" binnen kort weer pizza dag?
en ja dat is die weg naar vise.

is dat die weg waar je het over had??:)
daar moeten we idd die list meeting dan eens houde:P
was net echt mega vet:D

maar nog nix gehoord over die foto's?:W

dat is indd die weg ja, lijkt me indd wel geschikt om eens flink op te knallen
net zo als net in het donker op de openbare "ik hoor je wel maar ik zie je niet"net als zwartepiet!! 8P
was echt vet dat langs knallen!

Heey luuk,
Was erg gezellig ja;)
Lekker mijn oude slider weer trug:D snel er wat van maken zodat we snel kunnen knalle met zijn alluh heh!!!:D
Bedankt ook nog voor alles!!!;)
Grtz. Ivo.

ik vind het bagger rijden. bij lange na niet wat
1- een slimme opmerking van jouw kant?????? uhu? dat is uniek!!
2- mijn geluid valt wel mee ;)
3- die weg is zeker een die ik al in gedachte had, is helaas wel in belgie. 2km verder op dus 8P
4- mooie pia sr's bestaan niet!!

Ok, we maken er 1-4 van:P ik geef het toe;):p

gisteren hele scoot weer ui elkaar gehaald. aantal dingen veranderd, aangepast:

- voorvork SD gemaakt.
- remleiding zelfs gemaakt.
- moertjes en boutjes gaten in geboord voor borging, ben nu op de helft.
- achterste stuk frame er af gehaald, scheelt weer min 2 kilo,
- fournales weer gepolijst.
- cil er af en tot de grote ontdekking: bijna genaait!! flinke krassen in de zuiger en gelukkig lichte in de wand. de nicasil boven in is slecht,denk dat hetdaar aan licht.
- en nu het cilindertje er toch af is opnieuw gepolijst:D

zaterdag nieuwe kappen inlaat ophalen en cil ff laten checken door epc.
en neiuw zuigertje en v snaar menemen

ciaoww

Maareuh, ff een slimme opmerking van mijn kant..:P

Als jullie met 4-5 sprinters op het industrieterrein gaan rijden heb je denk ik best wel kans op wauten..:P omdat als luuk er alleen al rijd, je het geluid tot bij mij in de straat kunt horen, en dat is wel ff een eindje weg:p

MAAR: ze hebben hier pasgeleden een nieuwe weg aangelegd, ver weg van huizen etc.. Helemaal strak wegdek, de weg is nog niet eens in gebruik genomen, dus dat is helemaal ideaal!:)

66203_8.jpg

Dit stuk weg dus:), Dat er zo'n mooie PIAGGIO sr in de weg staat kan ik ook nix aan doen;)
(En ga nou niet zeiken over mijn tractorband, dat was de goedkoopste die er was, en ik woon nou eenmaal in een boerengat):P

Uhm, nog ff slimme opmerking,

Zulle de belgen daar wel zo blij mee zijn als je in de buurt van Visé wat gaat sprinten?

Binnekort wordt de veiling in Gronsveld weer opgeschoond, waar 2 maanden gelede die grote brand was, alles gaat daar weg, en dat is priveterrein van Dassen. ik kan wel vragen of we daar wat kunnen knalle?zorg k dat men why'tje ook rijbaar is:D..

Ik vergat t bijna, ey luc:P sjoene tractorband:Dhahaha

Uhm, nog ff slimme opmerking,

Zulle de belgen daar wel zo blij mee zijn als je in de buurt van Visé wat gaat sprinten?

Binnekort wordt de veiling in Gronsveld weer opgeschoond, waar 2 maanden gelede die grote brand was, alles gaat daar weg, en dat is priveterrein van Dassen. ik kan wel vragen of we daar wat kunnen knalle?zorg k dat men why'tje ook rijbaar is:D..

Ik vergat t bijna, ey luc:P sjoene tractorband:Dhahaha

Dassen uit Sint geertruid?

Ontopic:

Oef luuk.. Minder man, Heb je picca's?

k hebhelaas geen foto's is ook niet echt leuk om te posten :s
zaterdag ga ik naar epc met ivo voor spul te halen. en dan kunnen ze me meer vertellen wat te doen

Nog geen stukken nikasyl eruit?

Maar je zegt zelf dat ie nog niet is afgesteld, waarom ga je dan al wel zo rijden?

nicasil licht er niet uit, juist daar waar de binnen kop in de cil valt mist ie wat nicasil.

en waarom ga ik toch rijden, we hadden alleen de carb goed safe gezet en dan wil je toch ff kijken wat het beestje kan
en dat werkt weer verslavend, ik weet , volgende keer iets langer wachten en meteen goed volledig op de bank afstellen

nicasil licht er niet uit, juist daar waar de binnen kop in de cil valt mist ie wat nicasil.

en waarom ga ik toch rijden, we hadden alleen de carb goed safe gezet en dan wil je toch ff kijken wat het beestje kan
en dat werkt weer verslavend, ik weet , volgende keer iets langer wachten en meteen goed volledig op de bank afstellen

Dat heeft iedereen wel eens, leer je pas van als je het hebt meegemaakt :p

Back