NeoGeniX said:dr70 is toch niet echt std vind ik zelfDaar zit je straks maybe ook over de 2kw heen..tenzij je hem begrenst. Ga je verder nog wat aan het uiterlijk doen?
Stealth-EVO50 said:jaja, ik blijf zo lekker doorgaan 8)
@ Dickozzz, Dr70 is wel voor andere blok, std. blok, bestemdHet snelle blok op de bovenstaande foto's gaan leuke spullen op komen. Eerst zal ik zowieso nog met evo en die zelfbouw uitlaat gaan blazen. Later denk een 70 en dan malossi
Marcel said:je pix doen het niet? :?
Chris@neorally said:malossi ????, je hebt het altijd over polini
Chris@neorally said:stiekem toch een malossi fan in hart en nieren
Stealth-EVO50 said:Om het een beetje levendig te houden weer wat nieuwtjes:
Evo vario
Verder heb ik polyester benodigdheden gehaalt zaterdag, als er tijd voor is ga ik een underseat maken ermee. De bedoeling is dat het 1 geheel wordt en het subframe kapje vervalt voor een stuk aan de underseat.
illusi0n said:Dat is geen EVO vario... misschien de vario zelf wel maar dan is ie nog niet compleet. EVO heeft een vlakke halfpoulie met een witte plastic propellor die er tegenaan komt. Jouw halfpoulie lijkt ook wel kleiner als de vario zelf. :?
Methew said:Hehe wel dik dit
oliepomp tuning -:-
Dickozzz said:Foto update?O-)
bmxtreem said:how es das wel mooi geworden die lichten zo...maar hoe heb je dat gedaan? gewoon leds gekocht op een strip ofsow (ik heb weinig verstand van al ie electrische rommel) en dan de handel aansluiten en klaar?
Dickozzz said:Eindelijk de veer in beeldstaat er mooi onder!, en ook voor de achterlichten Respect 8) Alleen zou ik de underseat en spatbord wat netter doen, gladde iets like kiesler oid.
Suces nog 8), en morgen gaat er weer een pakje naar je toe