Originally posted by b0em
Er zijn zat praktijkvoorbeelden en veeeel vergelijkbare setups dus is het niet moeilijk om erachter te komen wat knalt he..
Originally posted by Mike@HSC
we zullen gwn moeten gaan testen voor het beste resultaat..
Omdat het nieuwe model geld kost en ik geen bankrekening heb waar je u tegen zegt ofzo. Mijn huidige cilinder is idd niks spannends mee gedaan, ik probeer gewoon de afstelling te optimaliseren als ermee gereden word.Originally posted by Jellerv
Mol, als ik mag vragen hoor.....
waarom rijdt je nog met het 'oude' model speed en niet met de nieuwste 2004?
Is dat wellicht om de prestaties of...? omdat hij voor die 19mm carb is gemaakt
Originally posted by b0em
hier moet je niet theoretisch over gaan nadenken van die is daar voor gemaakt en dat past erop blabla.
Er zijn zat praktijkvoorbeelden en veeeel vergelijkbare setups dus is het niet moeilijk om erachter te komen wat knalt he..
Originally posted by Gomer_pyle
Wtf hoeveel namen heeft die cilinder al. koop die meuk, leen carbs en ga stom weg testen.
Originally posted by ManourtF
mike,
ik schaf zowiezo een ibea 29,5 aan voor als t warm weer is. die kan je dan ook heus wel een keertje lenen buu.
en ik denk dat je dan tog maar voor een PWK moet gaan he...
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Jah, ik denk zelfs dat een 21mm DO beter opschiet dan die kart-zooi...
Mike, waarom praat je over een 19mm DO Trofeo? Daar is niet veel bijzonders aan hoor... Je moet de 19mm Team hebben, als je een afwijkende carb. neemt... Persoonlijk zou ik daar NOOIT m'n geld in steken... Andere leuke kanshebber is de 26mm DO FS...
http://www.racecarnewmedia.com/dellortonews/story.asp?ArticleID=290