Sprinter welke carb?? Speed setup

Mikkee..

GC Sjlet
Was net ff met Timmeh aan het praten over een setup van een sprinter.. ik ga samen met jellerv een sprinter maken met setup speed'04 enz enz

maar toen hadden we t over de carb, en toen vroeg die mij of de 19mm trofeo malossi niet iets voor ons is? lijkt mij minder vermogen te geven, maar misschien sneller de 1e meters?

aangezien de team'04 pijp, vl14+spruitstuk ervoor gemaakt zijn dat het mij een betere optie lijkt dan een 28vlak?

mensen met op of aanmerkingen erover?

heb gesearched, maar kreeg alleen info over 19trofeo tov 21mm..
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou het maar gewoon gaan proberen. Ik denk dat je er met een grotere carb meer vermogen uithaalt wat je in princiepe in een snellere tijd om moet kunnen zetten.
 
ik denk ook dat je met een kleinere carb vooral onderin meer vermogen hebt... maar zou dan toch eerder voor een 24 gaan oid, 19 lijkt me weer erg klein.
heb het zelf niet getest btw.
 
Hier ben ik ook erg benieuwd naar, want practisch elke sprinter op dit forum heeft 24 of 28mm, terwijl ze in de sobw maar met max18mm racen. Ben benieuwd of je een sprinter ook snel genoeg kunt maken met bijv. een 21mm?

mvg

Jochem
 
Als je een echte sprinter gaat bouwen zou ik gaan 24 mikuni fs
28 keihin kan ook maar 24 is echt fel op t gas
 
Originally posted by evo racer
als je nou es nadenkt dan weet je het antwoord he, die cil is ontwikkeld voor een 19mm carb.

speciaal voor de race, knuppel :|

ik ben gewoon opzoek naar de carb die het best presteert de eerste 150m oid.. icm met een speed'04

en ik weet dat ik moet gaan testen, en dat zullen we ook heus nog wel gaan doen, maar eerst ff hier informeren..
 
Mol, als ik mag vragen hoor.....
waarom rijdt je nog met het 'oude' model speed en niet met de nieuwste 2004?
Is dat wellicht om de prestaties of...? omdat hij voor die 19mm carb is gemaakt
 
Originally posted by Jellerv
Mol, als ik mag vragen hoor.....
waarom rijdt je nog met het 'oude' model speed en niet met de nieuwste 2004?
Is dat wellicht om de prestaties of...? omdat hij voor die 19mm carb is gemaakt

Wat denk je van de tuningsuren die er inmiddels inzitten?
 
Team 2004 speciaal gemaakt voor een 19?
Hoe komen jullie daarbij als ik vragen mag? Dit model is in mijn beleving voor grotere carbs. gemaakt dan het voorgaande model, maargoed, blijkbaar hebben jullie een goede onderbouwing voor jullie conclusie.
 
Originally posted by aerox-evo70
uhm..... ja :p

maar het gaat hier om een carb, en niet om Mol's cilinder hew...

mja, zoals ik al zei zou ik idd gaan voor een 24mmtje

Mja, ik vraagme af of dat ook met die carb te maken heeft:)
 
fff een n00b vraagie:
Racen ze niet met 50 cc en is de 19 mm niet daarvoor gemaakt?

Zo ja dan kan je met 70 wel groter gaan denks.
Ik denk dan aan 24 mikumi ik vind het iig een fijne carb en rijd naar mijn idee goed.
 
Back
Top