Gomer_pyle
Shit for Brains
aprillia sr2000 said:hehe dus GP was degene die zo hard riep ik verhuur milieumatten 8P
Dat was ik
aprillia sr2000 said:hehe dus GP was degene die zo hard riep ik verhuur milieumatten 8P
KnaPuH said:Ik Wil Beerke Bedanken Dat Ik Hem Altijd Kan Vergezellen Op Meetings En Races
malle neo's said:Hoelang moet je in Gerwen wonen om zo achterlijk te worden?
ja zo ietsmalle neo's said:Knapuh je bedoelt: IWBBDIHAKVOMER?
ik ben dom maar ik heb ooit mun slimme momentenRobinV said:De edit knop weet je dus wel te vinden
Beerke said:Ow ja ik wil de volgende personen bedanken voor het geslaagde weekend,
Kneiter-omdat ie tegen iedereen reed behalve tegen ons!
okai danKneiter said:Ik heb op het laatst (toen het eindelijk redelijk naar mijn zin liep) toch zo'n een 3 kwartier tot een uur gebrand en heb niemand geweigerd om mee te sprinten. Dus volgende keer moet je het maar vragen.
Op speelmansplaten ben ik hoogstwaarschijnlijk ook aanwezig...
KnaPuH said:okai dan
ik verheug me er nu al op en ik denk iedereen wel
Kneiter said:Ik ook, het kan alleen maar beter gaan als in emmen, toen alleen van een std klasse racer gewonnen :X
Bassie said:was aan de bestuurderzijde ter verduidelijking.Auto is waarscheinlijk totallos :r
Gomer_pyle said:Als je van mij had verloren. Als je het eerste de beste kanaal moeten opzoeken en dat ding er in moetne lazeren. +ralf+