Sprintdag Emmen 29 augustus

Beerke said:
Is er ook nog iemand die tegen mij wil rijden, asje,asjeblieft!?? .........vindt ik iedereen aardig, bedank ik zowat iedereen die op het forum rondloopt, ben ik voor een keer aardig tegen mijn vriend Arnoud (knallende Gerrit) wil alleen Mol (as usual!) en Bami (mafkees) met mij rijden , nou bedankt hoor!!
VRIENDEN!!!
@Ralf, Jongen ik koop een fiets zullen wij dan samen Gerwen Onveilig Maken??

ik wil wel tegen je rijden, omdat je een mafketel bent +ralf+

Thnx Inne, achtergrondje denks 8)

68-1093867339.jpg

Beerke said:
Is er ook nog iemand die tegen mij wil rijden, asje,asjeblieft!?? .........vindt ik iedereen aardig, bedank ik zowat iedereen die op het forum rondloopt, ben ik voor een keer aardig tegen mijn vriend Arnoud (knallende Gerrit) wil alleen Mol (as usual!) en Bami (mafkees) met mij rijden , nou bedankt hoor!!
VRIENDEN!!!
@Ralf, Jongen ik koop een fiets zullen wij dan samen Gerwen Onveilig Maken??

Kom maar op ;)..

Op speelmansplaten zal ik er zelf voor de verandering ook zijn :X

Tyrone said:
en wie dagt mij uit :'( :'( :'(

:P

ik dag pronk wel uit.. heb gisteren alleen maar 35165451x tegen hem gesprint... :P :L :P

AdiozZz

Och... en jou vlam ik dan ook nog wel effe daarbij ;).. Xsh snapt er toch niets van :+.. want wat is nu een 2e plaats @ genemuiden? ;)

Mja als iemand mij dus ff toevoegd , heb ik een filmpje voor jullie , aangezien er veel mensen een filmpje willen hebben.
Msn =harryhaas1984@hotmail.com

Mol said:
Pfew, ik heb met me dikke reet hem zelfs nog een paar keer weggeblazen, moet voor jou geen probleem zijn dus. Die runner loopt wel aso hard trouwens, ik moest het echt van de start hebben!

Echt niet, jij gaf al gas voor het groene licht, en ik pas bij groen, had het toen nog niet helemaal door, en smiddags heb ik je wel gevlamd, de koppeling van sander was misschien gaar, maar daarna bleef ik nog uitlopen, dus niet blaten :P Maar ik weet het goed gemaakt...komend weekend zullen we het nog eens dunnetjes over doen Mollie ;)

Tyrone said:
en wie dagt mij uit :'( :'( :'(

:P

ik dag pronk wel uit.. heb gisteren alleen maar 35165451x tegen hem gesprint... :P :L :P

AdiozZz

En je hebt elke keer gewonnen, maar mijn bak vlamde jouw runner wel als ik Bami erop liet rijden, en die is net zo zwaar als jij, duzzzz :P

Trouwens...mooie pics Inne, zou je die 'rondje circuit-foto' waar ik in een bocht rij op groot formaat kunnen mailen ofzo? Bedankt alvast!

Pronk said:
En je hebt elke keer gewonnen, maar mijn bak vlamde jouw runner wel als ik Bami erop liet rijden, en die is net zo zwaar als jij, duzzzz :P

jow.. maar naar 20 sprints achter elkaar was mijn koppeling cka niet mer die koudeste ;), en bamis reactietijd is echt ziek.. hij kwam steeeds supergoed weg en ik oefenen en oefenen en nog eens oefenen :P !

maarjah het was toch just 4 fun dus, maakt mij niet uit :D !!!

AdiozZz

Allemaal maar klagen, ding van Balk was smiddags ook op. Draaide 600rpm te weinig en kwam ook niet meer weg. Maarja, wie gaat er rollen wisselen als hij ook gewoon door kan branden? Precies, iedereen ongeveer :W
Ik zit nog te genieten hier, het was echt te gek!

Mol said:
Allemaal maar klagen, ding van Balk was smiddags ook op. Draaide 600rpm te weinig en kwam ook niet meer weg. Maarja, wie gaat er rollen wisselen als hij ook gewoon door kan branden? Precies, iedereen ongeveer :W
Ik zit nog te genieten hier, het was echt te gek!
jongen je zou mijn membraamplaatjes eens moeten zien! doe wel een foto uppen :)

Doen doen doen! Ik vind ook dat iedereen een foto van zijn zuiger moet posten en de zuigerspeling moet opmeten :D:D:D Denk dat er dan best rare dingen uitkomen. :W

Mol said:
Doen doen doen! Ik vind ook dat iedereen een foto van zijn zuiger moet posten en de zuigerspeling moet opmeten :D:D:D Denk dat er dan best rare dingen uitkomen. :W

hmppff ik will die van mij niet zien... :X

AdiozZz

Back