Sprintdag Emmen 29 augustus

maja, opngelukken is zoiezo niet leuk, gelukkig bij alle ongelukken die zijn gebeurt zijn er geen gewonden gevallen :)
maja burn aka sander toch? tegen jou wil ik ook rijden op speelmansplaten ;)
mits mijne dan goed rijd, maar dat komt goed :)

Gomer_pyle said:
Dat blauwe geval was van mij ja :D })

Hebben er nog meer op gereden dan jij zelf? Anders own ik jou :p .

8P trouwens ik zal dat ding van mij eens wegen ben wel benieuw aangezien hij met sander toch wel stukje harder ging.

Kneiter said:
Hebben er nog meer op gereden dan jij zelf? Anders own ik jou :p .

8P trouwens ik zal dat ding van mij eens wegen ben wel benieuw aangezien hij met sander toch wel stukje harder ging.

Ik heb er zelf op gereden. maar ja sobw setup die aardig op ze klote heb gehad de dag er voor met de race. Tegen een speed setup :P

Aerox-Evo70 said:
IK OOK ! :D

ik daag je op speelmansplaten wel uit :P

+ralf+ ole doen we, 2x tegen pronkie gereden eerste keer gaf ik pas gas toen het groen was. Komen we weer aan de start zegt-ie: "ik heb iets meer geoefend met die kerstboom :rolleyes: ". Tweede keer rijden starten we allebei goed maar liep pronkie nog wat uit. Btw met hoeveel kg rijd jij Pronk?

Pfew, ik heb met me dikke reet hem zelfs nog een paar keer weggeblazen, moet voor jou geen probleem zijn dus. Die runner loopt wel aso hard trouwens, ik moest het echt van de start hebben!

Mol said:
Pfew, ik heb met me dikke reet hem zelfs nog een paar keer weggeblazen, moet voor jou geen probleem zijn dus. Die runner loopt wel aso hard trouwens, ik moest het echt van de start hebben!

jow dat klopt, naar een paar rondjes had ik altijd een dip in me koppeling.. en kwam niet lekker weg.. het was toch just 4 fun ... boeie dus +ralf+ !!

AdiozZz

aprillia sr2000 said:
maja, opngelukken is zoiezo niet leuk, gelukkig bij alle ongelukken die zijn gebeurt zijn er geen gewonden gevallen :)
maja burn aka sander toch? tegen jou wil ik ook rijden op speelmansplaten ;)
mits mijne dan goed rijd, maar dat komt goed :)

OK is goed hoor ;) haha ook ff gezellig meeten :)

Is er ook nog iemand die tegen mij wil rijden, asje,asjeblieft!?? .........vindt ik iedereen aardig, bedank ik zowat iedereen die op het forum rondloopt, ben ik voor een keer aardig tegen mijn vriend Arnoud (knallende Gerrit) wil alleen Mol (as usual!) en Bami (mafkees) met mij rijden , nou bedankt hoor!!
VRIENDEN!!!
@Ralf, Jongen ik koop een fiets zullen wij dan samen Gerwen Onveilig Maken??

Beerke said:
Is er ook nog iemand die tegen mij wil rijden, asje,asjeblieft!?? .........vindt ik iedereen aardig, bedank ik zowat iedereen die op het forum rondloopt, ben ik voor een keer aardig tegen mijn vriend Arnoud (knallende Gerrit) wil alleen Mol (as usual!) en Bami (mafkees) met mij rijden , nou bedankt hoor!!
VRIENDEN!!!
@Ralf, Jongen ik koop een fiets zullen wij dan samen Gerwen Onveilig Maken??

Ik wil wel tegen je rijden... Jammergenoeg heb ik je niet gemeet beerke, op speelmansplaten ff doen?
Ik heb wel vaak zat tegen je sr gereden zondag volgens mij :)

Back