Gomer_pyle
Shit for Brains
Kneiter said::* is die racer die ik op de foto heb gezet, weet niet of jij het was.
Dat blauwe geval was van mij ja })
Kneiter said::* is die racer die ik op de foto heb gezet, weet niet of jij het was.
Gomer_pyle said:Dat blauwe geval was van mij ja })
IK OOK !Kneiter said:Ik ook, het kan alleen maar beter gaan als in emmen, toen alleen van een std klasse racer gewonnen :X
Kneiter said:Hebben er nog meer op gereden dan jij zelf? Anders own ik jou .
8P trouwens ik zal dat ding van mij eens wegen ben wel benieuw aangezien hij met sander toch wel stukje harder ging.
Gomer_pyle said:Dat blauwe geval was van mij ja })
Aerox-Evo70 said:IK OOK !
ik daag je op speelmansplaten wel uit
Mol said:Pfew, ik heb met me dikke reet hem zelfs nog een paar keer weggeblazen, moet voor jou geen probleem zijn dus. Die runner loopt wel aso hard trouwens, ik moest het echt van de start hebben!
aprillia sr2000 said:maja, opngelukken is zoiezo niet leuk, gelukkig bij alle ongelukken die zijn gebeurt zijn er geen gewonden gevallen
maja burn aka sander toch? tegen jou wil ik ook rijden op speelmansplaten
mits mijne dan goed rijd, maar dat komt goed
melf #50 said:ik zou niet durven...........
:LUUT Slien op un Vliegmachien!!!!!!!
Beerke said:Is er ook nog iemand die tegen mij wil rijden, asje,asjeblieft!?? .........vindt ik iedereen aardig, bedank ik zowat iedereen die op het forum rondloopt, ben ik voor een keer aardig tegen mijn vriend Arnoud (knallende Gerrit) wil alleen Mol (as usual!) en Bami (mafkees) met mij rijden , nou bedankt hoor!!
VRIENDEN!!!
@Ralf, Jongen ik koop een fiets zullen wij dan samen Gerwen Onveilig Maken??