dus wheelybar erop en boven je achterwiel gaan zitten? :+
dat zou dan in feite gunstig moeten zijn toch?
dus wheelybar erop en boven je achterwiel gaan zitten? :+
dat zou dan in feite gunstig moeten zijn toch?
Volgens mij heeft een 2 cilinder gewoon een pak meer koppel, enkel zit je nog steeds te kloten met de slip die je in de overbrenging krijgt.
Ik denk dat we in 2010 zeer dicht in de buurt van de 6s gaan komen, zoniet gaat iemand onder de 6
Maar zonder reactietijd volgens mij
Voor de 100e keer, dit is ITALIAANSE tijdssysteem, dus kan niet met ons systeem vergeleken worden. Een 70cc Airsal rijdt daar nog onder de 6 seconden.
Voor de 100e keer, dit is ITALIAANSE tijdssysteem, dus kan niet met ons systeem vergeleken worden. Een 70cc Airsal rijdt daar nog onder de 6 seconden.
Hmm njah, Meran reed een 6.25 constant met het zware zip frame. Na (ik geloof) 16kg te besparen rijd hij nu die 6.17 met 0.10 reactie. Wat betekend dat hij nog 0.08sec moet te zien overbruggen, wat opzich prima te doen is met een paar kilo gewichts besparing (wat nog zeker mogelijk is)
Maargoed wil niet suggereren dat gewicht per definitie de oplossing is, hij wou volgend jaar geloof ik ook met een wheelybar gaan rijden zodat hij ook eerder op het gas kan. Als dat goed uit pakt kan dat ook net die tiende zijn.