Sprint 150 meter Binnen "7 seconden"

ik doel er meer op dat ie sneller is dan joel...

of ik heb een tijd van joel gemist.

@rjt: volgens mij heeft er niemand last van wheelspin, zeker niet na het burnen.
 
Joël said:
Toch nog eens even dit topic omhoog schoppen... :)

Inmiddels zijn er twee mensen die het dus gepresteerd hebben, Jerno Roufs met een 6.91 en Dennis Melgers met een 6.96. Beide met eindsnelheden boven de 120 km/u.
De laatste waarvan ik het blok gemaakt heb zit overigens onder de 23 pk...
En mijn voorspelling is dat die tijden verder gaan zakken.

Ander punt is dat de in Italie gereden 5.7 sec op 150 meter niet klopt. Ik heb wat zitten rekenen, en daarvoor is een bijna constante acceleratie van 1 G vereist en dat is absoluut onmogelijk met een vermogen onder de 30 pk.
Dus die tijden kunnen we met een korrel zout nemen...
Een internationale meeting moet uitkomst geven hoe wij nu staan t.o.v. de Italianen...


Leuk dat je op mij quote... maar lees dan ook de post die 4 reply's oid eronder stond

A-Bizar said:
owjah... ik zie het op de site ja. Ik dacht dat het record op 7.6 lag met std scooter.

Ik heb niks gezegt :X :D



Maargoed... sowieso word er imo veel te veel gelult door mensen die maar naar cijfertjes kijken.
Zelfde als dat er zoo vaak geblaat word dat de tijden van velen tegenvallen.
Maar die mensen zien dan weer niet in dat veel mensen misschien nog met wat probs zitten.

Neem cris... hij rijd zwaar traag voor wat het had moeten doen. Maar veel mensen weten niet dat hij tot nu toe PURE pech heeft gehad dat het niet hard ging.

Mensen hebben mij ook helemaal afgeblaat omdat ik zei dat ik onder de 7 ging rijden.
Ik ga nog steeds voor de 6.5 met een scooter binnen het regelement. Ik geloof ook nog steeds dat ik het ga halen op korte termijn.
Mensen zien nu een tijd van krap 7 seconde en gaan er dan vanuit dat je aan je max zit.
Ik weet zelf hoe of wat er aan de hand is met mijn scoot en wat ik er aan kan doen.
Dus echt te triest dat mensen over MIJN scooter oordelen.

Dit topic is eigenlijk net zoiets.... ik zie zooooveel mensen blaten wat wel en niet kan kwa tijden rijden.
Die vaak zelf niet eens snel hebben gereden.

Ze zien iemand 6.6 rijden met een sprintframe... en gelijk doet die gene alles perfect en kan het niet sneller als dat ding van hem.
Roufs en dennis enzo rijden met een std scooter sprintframe tijden bij... word wakker hee! Hun doen het goed... en de jongens die nu super special rijden iets gigantisch fout.

Of zeg ik nou weer iets wat sommige niet willen bevatten?
 
A-Bizar said:
Roufs en dennis enzo rijden met een std scooter sprintframe tijden bij... word wakker hee! Hun doen het goed... en de jongens die nu super special rijden iets gigantisch fout.

Volgens mij sla de de spijker op zijn spreekwoordelijke kop.
 
Aerox-Evo70 said:
ik doel er meer op dat ie sneller is dan joel...

of ik heb een tijd van joel gemist.

Dat zou natuurlijk kunnen. Het totaalgewicht van rijder + machine is bij ons ongeveer gelijk en ook de vermogenscurve scheelt niet zo heel veel.
Toch rij ik uiteindelijk altijd sneller.

Wat wel opvalt is dat het persoonlijk record van mij, Jerno en Dennis ofwel zijn gereden met een bagger reactie, ofwel een mindere tijd zonder reactie.

Maar om nu te zeggen dat de super specials iets gigantisch fout doen vind ik dan weer heel erg negatief. Daarnaast is het natuurlijk onzin dat iemand die een toptijd rijdt alles perfect doet, perfectie is er nooit in praktische zin.

Weet er iemand de records die in Duitsland/Denemarken zijn gereden met de SA tijdsregistratie (SA-frame, Massimo Tedeschi), aangezien wij er als SBO'ers ook gebruik van maken? Mooie vergelijking lijkt mij...?
 
A-Bizar, niet om het 1 of ander, maar als Valentino Rossi 10e wordt vind iedereen het ook niet best.

Niet iedereen kan (en wil) alle problemen van andere weten.

Het gaat erom wat gepresteerd wordt/is en niet wat nog wellicht in de toekomst komen gaat.
Doe gewoon geen uitspraken voor je beurt en het "probleem" is een stuk kleiner... Toch?
 
Aerox-Evo70 said:
in duitsland 6,66 incl. reactietijd met een mannetje van 50 kilo op een sprintframe...

@ omhoog lopende weg en nog steeds niet volgas ( blijvend) weg zei koopmans...


EGT said:
A-Bizar, niet om het 1 of ander, maar als Valentino Rossi 10e wordt vind iedereen het ook niet best.

Niet iedereen kan (en wil) alle problemen van andere weten.

Het gaat erom wat gepresteerd wordt/is en niet wat nog wellicht in de toekomst komen gaat.
Doe gewoon geen uitspraken voor je beurt en het "probleem" is een stuk kleiner... Toch?

Als de mensen die alleen maar naar tijden kijken en daar soms waardeloze conclusies uit trekken, zich gewoon even buiten sommige discussies houden... dan hoor je mij niet klagen. :*
 
Back
Top