Sprint 150 meter Binnen "7 seconden"

Joël said:
Wacht maar af.. Ik heb er tegen gesprint met mijn frame en dat scheelde bijzonder weinig, dat scootertje bleef gewoon aan mijn achterkant plakken...

sorry for offtopic

:eek: maar dat is HARD !

AdiozZz
 
of joel zijn frame ging niet zo hard :p

Ik zeg dat 7 seconde met een 23pk std klasse scooter onmogelijk is :)
Maargoed, mijn runner hopelijk met 26+ pk en wheeliebar @ jubbega.
We zullen zien wat er gebeurd :p
 
A-Bizar said:
of joel zijn frame ging niet zo hard :p

Ik zeg dat 7 seconde met een 23pk std klasse scooter onmogelijk is :)
Maargoed, mijn runner hopelijk met 26+ pk en wheeliebar @ jubbega.
We zullen zien wat er gebeurd :p


wrom ? mr. twin had vorig jaar ook al 7,2xx sec. ik denk dat de 7 wel haalbaar is :)

AdiozZz
 
Tyrone said:
wrom ? mr. twin had vorig jaar ook al 7,2xx sec. ik denk dat de 7 wel haalbaar is :)

AdiozZz

owjah... ik zie het op de site ja. Ik dacht dat het record op 7.6 lag met std scooter.

Ik heb niks gezegt :X :D
 
JasperdB said:
wat ik bedoelde is dus dat ik heb gehoord dat er niet normaal met dat ding valt weg te rijden... of valt dat mee ?

Helemaal vol gas vanuit stilstand is niet mogelijk, maar met gedoseerd gas geven wel.

tommy said:
Of jij bent erg zwaar zou het toch in gewicht moeten zitten als de zip bleef plakken...

De totaalmassa's zijn ongeveer gelijk, mijn frame is zo'n 20 kg lichter dan de zip maar ikzelf ben ook zo'n 20 kg zwaarder dan Jerno.

Mol said:
Volgens mij had Joël toen al big end problemen

De big end crash was idd enkele runs daarna, maar ik had niet het idee dat hij daarvoor minder liep oid (is ook niet logisch).
 
A-Bizar said:
Maargoed, mijn runner hopelijk met 26+ pk en wheeliebar @ jubbega.
We zullen zien wat er gebeurd :p

uit welk blok haal je die 26 pk dan? 2 fast blok ging toch niet rijden? wat is trouwens al behaalt met die 2fast dpr dat je er zoveel vertrouwen in hebt?
 
A-Bizar said:
of joel zijn frame ging niet zo hard :p

Ik zeg dat 7 seconde met een 23pk std klasse scooter onmogelijk is :)
Maargoed, mijn runner hopelijk met 26+ pk en wheeliebar @ jubbega.
We zullen zien wat er gebeurd :p


Ik vind dat je met dat soort uitspraken erg voorzichtig moet zijn:) .. Je hebt een 2 fast..en dan heb je dan ook 26 pk? Zo makkelijk gaat dat helaas niet

Tis verder niet om je af te zeiken ofzo hoor:* (Een beetje zelfvertrouwen mag best) Maar persoonlijk vind ik dat je een beetje ''doorslaat'' met vermogens te gaan roepen en tijden die je gaat rijden met je frame....
 
je kunt de beste vergelijking na de eerste echte race met tijdmeting doen, dan kun je eigelijk pas zien waar je staat met je nieuwe blok en frame. Tot die tijd is het nog een beetje koffiedik kijken denk ik...
kijk maar naar joel zijn sprinter iedereen verwachtte eigelijk dat ie onder de 7 seconden ging rijden, maar dat gebeurde door verschillende factoren toch niet...
 
Wij zijn op weg naar de 7 sec op 1/8 mijl (Dus binnen de 7 Sec).....beste "Onoficiele tijd tot nu toe met 2 Fast is 8,29 Sec (Zonder NX).

Met Malossi MHR 8,80 Sec zonder NX op Aerox Frame 1/8 Mijl.

Onze tijden zijn inclusief reactie tijd:p

Grtzz,

Eldrick (Aruba)

Ik zal kijken wie de eerste daar is die onder de 7 seconde haalt.

Hoelang sprinten jullie daar?? 150 Meter?
 
Arurox said:
Ik zal kijken wie de eerste daar is die onder de 7 seconde haalt.

Hoelang sprinten jullie daar?? 150 Meter?

Is al een iemand, onder de 7 sec gegaan hiero :) (dit jaar gaan der meer
volgen,gok ik;))

Hier sprinten wij over 150 meter ...

tijdmetingen van hier en aruba/etc ,kun je niet vergelijk.. (bv @ st.net tijdmeting rijdt de meerderheid onder de 5sec @ Smp,meters weet ik niet precies)
 
Last edited:
Geert said:
kzag toevallig op n scooterbase van zo'n filipijnse gast dit:

i don't how much HP i'm afraid but i can tell you how quick it is at 150m, 300m & 400m.

6.02sec @ 150m
10.25sec @ 300m
12.47sec @ 400m

http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=10064

Tsja, helaas kunnen we er niet echt conclusies aan vasthangen, dat scheelt toch per systeem (aangaande reactietijd).

In Italië hebben ze al een 5.7x gereden op de 150 meter met een 2fast.
En nee, het is niet de sprinter van Tedeschi...
 
Back
Top