This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SpiRox Project VRC Tuned

Achterremadapter die ik van BCD'KE heb gekocht is ook al gaar Dit is al men tweede adapter die naar de zooi is! Kzal er maar is gaan horen achter een nieuwen zeker ....
 
afcbf said:
Achterremadapter die ik van BCD'KE heb gekocht is ook al gaar Dit is al men tweede adapter die naar de zooi is! Kzal er maar is gaan horen achter een nieuwen zeker ....

Dat is niet zon mazzell denks :X
 
Keests said:
Wanneer gaat ie klaar zijn ?

als ik em in elkaar heb lolz hehe nee zal niet lang meer duren denk ik zo het zijn nu wat kleine dingen die we nog nodig hebben ma zal niet lang meer duren
 
Keests said:
Wanneer gaat ie klaar zijn ?

Een ''Deadline" hebben we niet, maar we zoude hem zo snel mogelijk inorde willen hebben ! Alles word deftig gedaan door een Tuner met kennis dus geen half werk en slecht werk Laat ons hopen dat hij binnen dit en een maand helemaal in elkaar steekt en afgesteld is he 8P

Greetz BST
 
Update, probleempje:

We hebben dus het blokje er vandaag eens ondergehangen voor te kijken hoe dit er zouw uitzien ! Maar het zit volgens mij niet zo goed ! We hadden gedacht aan een veel langere vering te steken zodat het blokje aan de cilinder een beetje omhoog komt, maar dan krijgen we onze carbu er niet meer tussen . GRAAG HAD IK JULLIE RAAD GEHAD !!!

 
Last edited:
Subframe ophanging had je dus beter anders gelast

Meer naar achteren en iets hoger.
Vind het er eerlijk gezegd niet mooi uitzien: 2 grote velgen zo dicht bij elkaar (doel dus op de korte wielbasis).