SpiRox Project VRC Tuned

afcbf said:
De speed cilinder is eindelijk binnen ! Hij is al naar vrc gedaan voor een freesbeurtje en zal hem zaterdag samen met mijn carters trug hebben !

hehe idd eindelijk zeg dat wel mja zaterdag gaan we hem even halen en zondag een hele dag beunen he blokje in elkaar en alles aansluiten en hopen dat het rijd dan :)
 
Kleine setups weiziging :

-Malossi MHR Speed VRC Tuned
-Malossi MHR Roter+Digitronic
-Malossi MHR Overange Poulies 128mm
-Malossi MHR Kevlarbelt
-Malossi MHR VL14 Membraam
-Malossi MHR Wingbell ==>> BESTELD ==>> ONDERWEG
-Malossi MHR 13/44 Vertanding
-Hebo 12 pen kruk
-Hebo 24/28mm Spruitstuk VRC Tuned
-Hebo Vario
-Hebo Kelk
-Yasuni C20 ==>> VERKOCHT ==>> C21 ONDERWEG (kevlar demper) :)
-TP Nardo vertandingsdeksel
-28mm Keihin D-Slide
-Polini Speedclutch ==>> STAAT TE KOOP ==>> Malossi MHR Delta Clutch ONDERWEG
 
Vanmiddag gaan shoppen in scootermania voor onze sponsor :):):)

pc0801564af.jpg
 
slider Z'meer said:
is het frame al af ??

verders netjes ;)

Vandaag hebben we de carters trug van vrc die zijn er gekotterd en getuned en men cilinder die gefreest is heb ik ook trug vandaag. Dus strax het blokje zo mooi mogelijk onder het frame hangen. Als het blokje perfect deronder hangt er trug af halen om alle onderdelen er in de steken. Ondertussen kan de kader de kappen en de velgen gespoten worden. We hebben gisteren nog een beetje liggen frezen aan de voorkap, fotos volgen wel. En voorderest heb ik het bericht gekregen van men sponsor dat de MHR rotor + digitronic,wing bel,delta clutch en de vertanding binnen zijn! Dus alle onderdelen zijn er al buiten de C21! Ik post strax wel pix of een van de dagen van de vorderingen en van de onderelen.

Greetz BST
 
Back
Top