SpiRox Project VRC Tuned

Update :

Zoals belooft enkele fotootjes , onderanderen van men scootje dat trug is van vrc en van men aerox subframe !

PB260116.jpg

PB260117.jpg

PB260118.jpg

PB260119.jpg

PB260120.jpg

PB260121.jpg

PB260122.jpg

PB260123.jpg

PB260124.jpg


Het strippen is nu van start gegaan , zodat de kader wit gecoat kan worden en dan het blokje deronder vlammen :):):)
 
Update :

Vandaag heb ik samen met lc-next een namiddagje gesleuteld aan men scoot

Resultaat van eventjes te strippen
PB280129.jpg

PB280130.jpg

Sportstuur :)
PB280131.jpg

Achterrem
PB280132.jpg

Radiator @ kader
PB280133.jpg

Velgen , achterrem en TP NARDO vertandingsdekseltje :)
PB280134.jpg

Na een half uurtje stond de brom er zo al bij :s
PB280135.jpg

PB280136.jpg

PB280137.jpg

PB280138.jpg

Kabelboompje
PB280139.jpg

Weer een tijdje later , aerox fourche erin geplaatst
PB280141.jpg

PB280142.jpg

Werktafel
PB280148.jpg

Omdat het aerox blokje nog altijd @ vrc is en we wouwen toch de scoot eens volledig zien hebben we maar het ac blokje eventjes aangepast voor de aerpx velg er kunnen op te beunen :) ! Dit blokje word verkocht voor de geintreseerden ;)
PB280149.jpg

PB280150.jpg

PB280151.jpg

PB280152.jpg

Het 'tunerskot' , this is where all the magic happens :):):)
PB280155.jpg

PB280153.jpg

PB280154.jpg

PB280156.jpg


Voila dit was het weer voor eventjes , speciale thanckx to lc-next voor het helpen en tunen :) Volgende update zal zijn als het aerox bolkje er onder hangt , de kader gecoat is en de velgen ook , en dat alle kappen bewerkt zijn en gespoten !

Mazzl
 
hehe ja was wel leuk vandaag al dat beunen :p hehe

morgen ga ik even langs ls-bikes nog wat stuff halen ik zal je nog wat laten weten als ik het heb nu hopen dat je cc er morgen eindelijk gaat zijn want dat begint lang te duren mja komt wel goed dit project greeeetz :)
 
lc-next said:
hehe ja was wel leuk vandaag al dat beunen :p hehe

morgen ga ik even langs ls-bikes nog wat stuff halen ik zal je nog wat laten weten als ik het heb nu hopen dat je cc er morgen eindelijk gaat zijn want dat begint lang te duren mja komt wel goed dit project greeeetz :)

Wij moeten toch altijd tegenslag hebben he maat :p
 
STP^Stealth said:
he ik dacht dat je er een mina hori blok onder zou douwe
maar ik zie nu een aerox velg op verti
of was dat alleen ff voor de fotoshoot? :D

Was enkel voor foto shoot :) Ik heb boven de pic gezet de uitleg ;)

=> Omdat het aerox blokje nog altijd @ vrc is en we wouwen toch de scoot eens volledig zien hebben we maar het ac blokje eventjes aangepast voor de aerpx velg er kunnen op te beunen ! Dit blokje word verkocht voor de geintreseerden


Greetz
 
tuners zen weer ff aan het beunen geweest zo te zien !
breng deze week die voorkap ff binnen kunnen we die ff polyesteren ! :p
 
Morgen zullen we nog eens wat verder beunen aan men scoot en ook eens de kappen beginnen poleysteren en frezen ;-)

Pix volgen zeker
 
Marcel said:
wanneer komt je blok er onder ? :)

we wachten nog steeds op de cilinder dan kan die naar vinny gedaan worden een kan vinny hem aanpassen op de carters dan kunnen we blokje samenstellen en op bouwen ;)
 
De speed cilinder is eindelijk binnen ! Hij is al naar vrc gedaan voor een freesbeurtje en zal hem zaterdag samen met mijn carters trug hebben !
 
Back
Top