SpiRox Project VRC Tuned

nice !
BSt: die koppeling is echt wel goed afgesteld,alleen drukveer 90 % is wel heel hoog.. denk ik maar toch ik trek al een pak beter..
 
Leuke onderdelen. Hoop dat je ons beetje versteld kan laten staan met VRC Tune ;)

En je bent echt MHR Fan ofniet, je hebt zelfs vertandingsdeksel van Malossi :eek:
 
jerome said:
nice !
BSt: die koppeling is echt wel goed afgesteld,alleen drukveer 90 % is wel heel hoog.. denk ik maar toch ik trek al een pak beter..

Nu wetek wie jerome hier is opt forum :)
Hehehe ;)
Gewoon laten afstellen op de bank die handel en dat trekt autowheelys van hier tot ginder ;)

Greetz BST
 
Ruben said:
Leuke onderdelen. Hoop dat je ons beetje versteld kan laten staan met VRC Tune ;)

En je bent echt MHR Fan ofniet, je hebt zelfs vertandingsdeksel van Malossi :eek:

Op de foto's staat er 1 Winbell en een vertandingsdeksel op van http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=76355. Al derest op de foto is van mij ;) Lc-Next en Robo5 hebben op het vertandingsdeksel na dezelfde setup en hun carters en cc zijn ook vrc tuned. Ze hadden zoals je op hun forum kan zien toch een leuke score 20.1pk ONafgesteld. Hopelijk zal ik ook wel een leuke score halen met al dit pretspul he ;)
 
Update :

Nademiddag gaan we het blokje er al eens proberen onderhangen voor te zien of dat dat allemaal perfect gaat :) Als het er perfect onder past halen we het er trug onderuit zodat ik het vandeweek tss het studeren door :) helemaal kan opkuisen! Hopelijk blinkt het als een spiegel tegenvolgend weekend, dan kunnen we het hellemaal in mekaar steken;)
 
Nog enkele fotootjes van hoe alles erbij staat en ligt :L

pc1100137iw.jpg

pc1100143yx.jpg
 
lc-next said:
update :

ik heb net even het subje eronder gemonteerd tziet er zeer fijn uit pics volgen nog als bst eens langskomt :)

Het is dus gelukt mensen :) ZONDER LASSEN OF SLIJPEN ! Special thanckx to scootermania voor de info en to LC-NEXT voor het eronder te beunen :):):) Fotos volgen natuurlijk komende week !

Greetz
 
Ik ben nog opzoek naar een bedrijf in de provincie antwerpen die men blokje kan parelstralen of zandstralen ! Het ziet eruit als een oud stuk ijzer :? :?
Hehehe

Greetz BST
 
Hey, tgaat echt vet worden u projectje. Hopen da mijne booster af is tegen da volgende meeting in lint is, dan kunne we weer is sprinten. Echt knap boosterke. Gr Jeroen
 
PIABOOST said:
Hey, tgaat echt vet worden u projectje. Hopen da mijne booster af is tegen da volgende meeting in lint is, dan kunne we weer is sprinten. Echt knap boosterke. Gr Jeroen

Kunnen we derekt zien welk het snelste is ;) Booster-Aerox Blok of Booster-Zip Blok. Maak van den uwen ook maar een bommetje
 
Zoals ik al gezegt had, voorkapje van bcd bewerkt en uit de voorkap gedaan om achteraf trug mooi in te plamuren ! Ziet er nu nog maar een gare boel uit 8P8P8P8P

pc1300250xj.jpg

pc1300243lb.jpg


Blokje gesplitst voor het asje der in te duwen :):):)

pc1300262yo.jpg

pc1300274pd.jpg


En nog een zijlingse van me recht stuurtje :p

pc1300288ik.jpg
 
Back
Top