SpiRox Project VRC Tuned

DME3 said:
Subframe ophanging had je dus beter anders gelast ;)

Meer naar achteren en iets hoger.
Vind het er eerlijk gezegd niet mooi uitzien: 2 grote velgen zo dicht bij elkaar :rolleyes: (doel dus op de korte wielbasis).

Het is nog niet gelast, het hangt aan de beugels van het orginele subframe
 
afcbf said:
We hebben dus het blokje er vandaag eens ondergehangen voor te kijken hoe dit er zouw uitzien ! Maar het zit volgens mij niet zo goed ! We hadden gedacht aan een veel langere vering te steken zodat het blokje aan de cilinder een beetje omhoog komt, maar dan krijgen we onze carbu er niet meer tussen . GRAAG HAD IK JULLIE RAAD GEHAD !!!

pc1500311kf.jpg

Dat is minder mazzll 8P8P8P8P
 
DME3 said:
Gewoon blok meer naar achteren plaatsen.

Kijk maar ff rond naar andere Boosters of Sliders ;)

ja idd maar deze is niet gelast he het subje van de ros in gewoon op het sub van de booster gemonteert mja we kijken wat we ermee kunnen doenkomt wel in orde dat kan ik verzekeren we hebben tijd genoeg :)
 
DME3 said:
Gewoon blok meer naar achteren plaatsen.

Kijk maar ff rond naar andere Boosters of Sliders ;)

Mjah dat is natuurlijk de oplossingn maar we gaan eerst eens kijken of we het niet zonder lassen ofzo kunnen oplossen! Als we er niet aan uit geraken zal het lassen worden zoals als al de andere lc spiritjes en lc sliders op het forum! Toch bedankt voor je mening ;)
 
VRC-ROX said:
ja idd maar deze is niet gelast he het subje van de ros in gewoon op het sub van de booster gemonteert mja we kijken wat we ermee kunnen doenkomt wel in orde dat kan ik verzekeren we hebben tijd genoeg :)

Nog een helen kerstvakntie ;) En de eerst meeting is toch nog eventjes van kant hoor :):):)
 
Maar is het zonder lassen wel stevig en veilig genoeg ? Zoals ik op de foto kan zien lijkt het mij toch niet zo aangeraden om er mee te gaan sprinten hoor ! Waarom doe je het niet op de methode die iedereen doet , gewoon lassen dus ? Mjah, dat zal wel inorde komen zeker ! Nog veel suc6 ermee !

Mzzlls
 
Keests said:
Maar is het zonder lassen wel stevig en veilig genoeg ? Zoals ik op de foto kan zien lijkt het mij toch niet zo aangeraden om er mee te gaan sprinten hoor ! Waarom doe je het niet op de methode die iedereen doet , gewoon lassen dus ? Mjah, dat zal wel inorde komen zeker ! Nog veel suc6 ermee !

Mzzlls

We dachtem om het op een andere manier te doen ! Iets eenvoudiger en orgineler ! Maarja we zien wel wat er van komt en word:p:)
 
mooi spul alleen spijtig dat het niet direct gaat passen eh.
Is het geen oplossing om een kort recht spruitstuk te gebruiken? dan moet ge wel uw subframe laten verlassen maar voordat ge da laat doen kunde mss uw carb boven uw cilinder hangen en dan kunde het blokje gewoon zoals het nu is maar dan iets omhoog eh. en als ge het nieuwe subframe dan passend aan het frame hebt gekeregen kunde het laten omlassen zodat ge uw carb naar achter kunt richten (en dus ook een wigje ertussen).

weet niet of dat een oplossing is?
 
Blok hangt idd niet zo goed, maar ik denk dat het wel inorde zal komen. Mss lukt het beter als je, je blok meer naar achter plaatst? Gr Jeroen Het gaat echt vet worden!
 
Spasta said:
mooi spul alleen spijtig dat het niet direct gaat passen eh.
Is het geen oplossing om een kort recht spruitstuk te gebruiken? dan moet ge wel uw subframe laten verlassen maar voordat ge da laat doen kunde mss uw carb boven uw cilinder hangen en dan kunde het blokje gewoon zoals het nu is maar dan iets omhoog eh. en als ge het nieuwe subframe dan passend aan het frame hebt gekeregen kunde het laten omlassen zodat ge uw carb naar achter kunt richten (en dus ook een wigje ertussen).

weet niet of dat een oplossing is?

Mjah dat is wel een goed idee , maar ik denk dat het subframe zelf veel te laag hangt ! Het moet hoger geraken! Want nu hangt het in het origenele subframe van het spirit blokje maar dat is blijkbaar veel te laag ! Dus mss gewoon het subframe een beetje hoger hangen +-10 cm zelfs denk ik door te lassen he
 
PIABOOST said:
Blok hangt idd niet zo goed, maar ik denk dat het wel inorde zal komen. Mss lukt het beter als je, je blok meer naar achter plaatst? Gr Jeroen Het gaat echt vet worden!

Natuurlijk komt dat inorde ;) We zullen wel een oplossingvinden hor :) Maar het is wel spijtig dat het zo niet wil lukken he , het zouw anders wel vet geweest zijn :)
 
afcbf said:
Natuurlijk komt dat inorde ;) We zullen wel een oplossingvinden hor :) Maar het is wel spijtig dat het zo niet wil lukken he , het zouw anders wel vet geweest zijn :)

niet alles loopt zoals je wil.

ik ga binnenkort ook een min hor lc dd blok onder m'n slider hangen. maar ik ga het zonder subframe doen, gewoon lassen zoals iedereen (bv. stunt-lc, smarnello, ...)
 
Spasta said:
niet alles loopt zoals je wil.

ik ga binnenkort ook een min hor lc dd blok onder m'n slider hangen. maar ik ga het zonder subframe doen, gewoon lassen zoals iedereen (bv. stunt-lc, smarnello, ...)

Dan is het inderdaar inorde he ! Maarja we wouwen dees eens proberen omdat het wel handig en gemakkelijk zouw geweest zijn he ;) We kunnen het nog altijd lassen zoals jjij van plan bent en al die andere mensen het ook al hebben . We zien wel , dat komt allemaal dik inorde ;)


Greetz BST
 
Back
Top