SpiRox Project VRC Tuned

afcbf said:
Dan is het inderdaar inorde he ! Maarja we wouwen dees eens proberen omdat het wel handig en gemakkelijk zouw geweest zijn he ;) We kunnen het nog altijd lassen zoals jjij van plan bent en al die andere mensen het ook al hebben . We zien wel , dat komt allemaal dik inorde ;)


Greetz BST

ja het voordeel is ook dat je bij een subframe niet zo stuiterd en bij een gelast ding wel.

/offtopic: komen jullie ook van belgie?
 
daar was ik niet, ik ben van limburg (lommel) en ik dacht da lint nogal een stuk rijden was voor mij. als m'n scooter rijd en er een beetje fatsoenlijk uitziet komen we elkaar nog wel eens tegen mss.
 
Spasta said:
daar was ik niet, ik ben van limburg (lommel) en ik dacht da lint nogal een stuk rijden was voor mij. als m'n scooter rijd en er een beetje fatsoenlijk uitziet komen we elkaar nog wel eens tegen mss.

We zien wel he ;) Er komt toch nog een tweede meeting in lint binnenkort ;)
 
Update :

Eindelijk nog eens een update mensen ! Blokje is er vandaag ondergelast ! Kijk maar hoe mooi hij er onder hangt 8P8P8P

pc2000391cv.jpg

pc2000408tj.jpg

pc2000413dk.jpg

pc2000421on.jpg


Mazzll
 
Update :

Vandaag nog eens een heel dagje liggen tunen !

Killswitch aangesloten
Rotor aangesloten
Remklauw aangesloten
Blokje opgekuist
Voetplaat Gefreest
Carbu gepolisht
Voorkap geplamuurd
....

pc2100552lt.jpg

pc2100564ec.jpg

pc2100577eb.jpg


onze kalender 8P

pc2100585lb.jpg


polisht carbu by robo5 zeun

pc2100621dv.jpg

pc2100638nx.jpg


en nog maar eens 8P

pc2100677ed.jpg

pc2100684ru.jpg

pc2100715ao.jpg

pc2100724hz.jpg


Dat was het weer voor vandaag !
 
How how how , vette update mensen !
Als deze helemaal in elkaar steekt als de kappen gespoten zijn en geplamuurt zijn word dit een fucking geil beest ! Echt netjes, ook die kalender 8P !

Groetjes TopTuner
 
Back
Top