SpiRox Project VRC Tuned

thierrymetzip said:
hehehehehehehehehe opfokken joh en der mee gon pappen mannen
Bij de dixons hebben ze nog wel toetsenborden in de aanbieding... die van jou is kapot blijkbaar? :rolleyes:

Nette scooter zo, ga zo door! :)
 
Heb vandaag wat centjes gehad van de kerstman :)
Daarmee kan ik volgende week het volgende gaan halen :

-Sebac Achterveer (die blauwe is gaar 8P)
-Malossi recht spruitstuk
-Benzinekraan
-Snelgas
 
Update :

Eindelijk nog eens een update ! Kader is dus nogmaals verlast geweest ! Zoals je kan zien is dit wel een stevige constructie ! We hebben ook de kader in het wit gezet en de yasuni c21 is geariveerd en gemonteerd 8P8P8P !!!

p1260039kl7vb.jpg

p1260040kl9sm.jpg

p1260041kl7xc.jpg


Greetz BST
 
Last edited:
Vette update man ! Lang geleden dan er nog eens een update was ! Maar deze mag er best wel zijn ! Kader is op het eerste zicht mooi gelast ! Deze komt echt wel goed hoor ! Keep On Tuning zouw ik zow zeggen ;)

Mazzl
 
Keests said:
Vette update man ! Lang geleden dan er nog eens een update was ! Maar deze mag er best wel zijn ! Kader is op het eerste zicht mooi gelast ! Deze komt echt wel goed hoor ! Keep On Tuning zouw ik zow zeggen ;)

Mazzl


Daz zeker da dien in orde komt ! :)
 
afcbf said:
Eindelijk nog eens een update ! Kader is dus nogmaals verlast geweest ! Zoals je kan zien is dit wel een stevige constructie ! We hebben ook de kader in het wit gezet en de yasuni c21 is geariveerd en gemonteerd 8P8P8P !!!

p1260039kl7vb.jpg

p1260040kl9sm.jpg

p1260041kl7xc.jpg


Greetz BST

Da ziet er al goed uit he manneke !
Doe mor zo veut he !
 
word vetter en vetter me den dag eh :p
Beestje zal binnekort wel vlamme als em op de grond te houden is ! Autowheelie monster !! 8P
 
Back
Top